پلیس فتا:

۵۰۰ سایت‌ توهین‌‌کننده به شهدای کرمان شناسایی شد

صافی نیوز / معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا از اجرای طرح ضربتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی خبر داد و گفت: در این راستا ۵۰۰ تارنما سایبری با محتوای مجرمانه احصا شد.

به گزارش صافی به نقل از تسنیم، رامین پاشایی معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا با اشاره با اجرای طرح ضربتی برخورد با عوامل تشویش اذهان عمومی اظهار کرد: بر اساس رصدهای صورت گرفته در راستای اجرای طرح ضربتی و عملیاتی مذکور بالغ بر 500 تارنمای حاوی محتوای توهین‌آمیز به ساحت مقدس شهدا که هم‌آوایی با جریانات تولید شده معاندان در خصوص حوادث تروریستی کرمان کرده بودند احصاء شدند و تحت پایش‌های سایبری قرار گرفتند.

این مقام مسئول ادامه داد: بالغ بر 100 فقره تارنما در این خصوص با هویت معلوم در داخل کشور شناسایی شده و رسیدگی به آنها در دستور کار قرار گرفت که در این رابطه ضمن هماهنگی با مراجع قضائی و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی تحت اقدامات مقتضی از قبیل دستگیری، احضار، تذکر و حذف محتوای مجرمانه قرار گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به تماس‌های مکرر هموطنان با این پلیس مبنی بر شناسایی و برخورد قاطع با هنجارشکنان و عوامل تشویش اذهان عمومی اجرای این طرح به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار دارد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا از همراهی کاربران فهیم و ولایت‌مدار در شناسایی و معرفی عوامل هنجارشکن به این پلیس قدردانی کرد.

انتهای پیام/