جانشین فرمانده انتظامی مراغه:

۷ واحد صنفی متخلف در مراغه پلمپ شد

صافی نیوز / جانشین فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از تداوم اجرای طرح نظارت بر صنوف در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت شهروندان و پلمب ۷ واحد صنفی متخلف خبر داد.

به گزارش صافی، علی ریحانی جانشین فرمانده انتظامی مراغه با اعلام این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح نظارت بر صنوف و مصوّبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با عنایت به وضعیت شهرستان از نظر ویروس کرونا در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری، همچنان تعطیلی واحد های صنفی متخلف و فاقد مجوز فعالیت و پروانه کسب، در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی افزود: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری و همراهی ستاد مقابله با کرونای شهرستان به صورت روزانه از واحدهای این شهرستان بازدید و در اجرای این طرح ها طی ده روز گذشته، تعداد ۷ واحد صنفی به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا، با هماهنگی مقام قضایی پلمب شده و به تعدادی نیز تذکراتی داده شد.

ریحانی در پایان با بیان اینکه تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی، خصوصاً موضوعاتی مانند عدم رعایت مسائل بهداشتی و با احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/