به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم:

110 نوعروس با جهیزیه اهدایی کمیته امداد قم راهی خانه بخت شدند

صافی نیوز / کمیته امداد استان قم با مشارکت سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت اهدا و طی مراسمی، آنها رابه خانه بخت فرستاد.

به گزارش صافی، مراسم اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند استان قم با حضور تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، مدیرکل کمیته امداد و جمعی از فرماندهان سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و مسئولان استانی و نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد، در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در این مراسم، انقلاب اسلامی ایران را شجره طیبه‌ای دانست که کمیته امداد و سپاه از شاخه‌های پر خیر و برکت آن هستند که از ابتدای شکل‌گیری تا کنون کریمانه و عزتمندانه در حال خدمت‌رسانی به مردم به ویژه نیازمندان هستند.

وی ضمن آرزوی خوشبختی برای نوعروسان حاضر در این مراسم از مسئولان خواست تا با خدمت بیشتر به مردم و محرومان، بیش از گذشته برای حفظ آبروی نظام اسلامی تلاش کنند.

محمدطه مِهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم نیز با اشاره به اینکه انفاس قدسی امام راحل و دعاها و تأییدات رهبر حکیم انقلاب همواره بدرقه راه این نهاد در خدمت رسانی به نیازمندان است گفت: کمیته امداد استان قم در چهارمین مرحله از اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، 110 سری کمک جهیزیه به آنها اهدا می‌کند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد برای پایدارسازی زندگی این زوجها، سبک زندگی اسلامی و مهارت‌های همسرداری را به آنها آموزش می‌دهد تصریح کرد: نوعروسان و همسرانشان علاوه بر جهیزیه، می‌توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه و در صورت داشتن شرایط لازم از تسهیلات اشتغال کمیته امداد هم بهره‌مند شوند.

مِهری، از همراهی و همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، بسیج سازندگی، بنیاد علوی، صدا و سیما و رسانه‌های استان با کمیته امداد استان قم در این اقدام خداپسندانه قدردانی کرد و گفت: به مناسبت سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم، 110 سری کمک جهیزیه، به ارزش تقریبی 12 میلیارد تومان شامل 6 قلم کالای اساسی یخچال‌فریزر، اجاق‌گاز، ماشین‌لباسشوئی، تلویزیون ال‌ای‌‌دی، فرش و جاروبرقی به نوعروسان نیازمند استان اهدا شد.

انتهای پیام/