160 نفر از کارکنان اجرایی مراکز نیکوکاری قم در دوره های کمیته امداد شرکت کردند

صافی نیوز / معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از شرکت 160 نفر از کارکنان اجرایی مراکز نیکوکاری در دوره های آموزشی کمیته امداد خبر داد.

به گزارش صافی، عباس جوشقانیان، معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به لزوم آشنایی جهادگران مراکز نیکوکاری استان از مددکاری علمی، تخصصی و حرفه‌ای گفت: پس از فراخوان مجازی در بین این مراکز، 160 نفر از کارکنان اجرایی آنها، در این دوره‌ها شرکت نمودند.

وی با بیان اینکه این دوره‌‌های آموزشی با همکاری مرکز نیکوکاری بشری طی دو روز و به مدت هشت ساعت در مجتمع فرهنگی،آموزشی حضرت معصومه(س) برگزار شد تصریح کرد: شرکت کنندگان در این دوره‌ها از تدریس اساتید مجرب حوزوی و دانشگاهی مانند آقایان حجت‌الاسلام دکتر هادی، دکتر فخر روحانی، دکتر حسن‌خواه، و سرکار خانم دکتر غنایی بهره‌مند شدند.

جوشقانیان تصریح کرد: احکام فقهی کنشگری در مراکز نیکوکاری، قوانین اجرایی و آشنایی با جایگاه مددکاری اجتماعی در مراکز نیکوکاری به همراه معرفی الگوهای موفق، اصول ارتباطات بین فردی، اصول برنامه‌ریزی و اقدام در مراکز نیکوکاری، اصول و فنون بازاریابی اجتماعی از جمله سرفصل‌های آموزشی این کلاس‌ها بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان اینکه در پایان کلاس‌ها ارزیابی و آزمون الکترونیکی برگزار شد افزود: به افرادی که نمرات بیشتر از 70 از 100 نمره دریافت کنند مدرک معتبر اعطا می‌شود.

انتهای پیام/