فرمانده انتظامی مراغه خبر داد:

2 سارق حرفه ای با 12 فقره سرقت در مراغه دستگیر شدند

صافی نیوز / فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۲سارق حرفه‌ای با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش صافی، توحید فارسی فرمانده انتظامی مراغه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی خالی از سکنه و داخل خودرو در سطح شهرستان مراغه موضوع در دستور کار ماموران کلانتری۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی و تحقیقات فنی ماموران سرانجام۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار در این خصوص شناسایی و با هماهنگی قضایی متهمان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی مراغه اضافه کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده متهمان با مشاهده اسناد و مدارک به دست آمده به ۱۲ فقره سرقت از منازل خالی از سکنه و داخل خودرو در سطح شهر مراغه اعتراف و از مخفیگاه آن‌ها اقلام مسروقه قابل توجهی شامل انواع سیم کابل و انواع شیر آلات و… کشف شد.

فارسی گفت: متهمین با تشکیل پرونده برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ضمن هشدار به صاحبان منازل خالی از سکنه و در حال ساخت از آنان خواست ضمن استفاده از نگهبان پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن نگهداری کنند و از قرار دادن اموال و وسایل با ارزش در مواقعی که از منازل خود استفاده نمی‌نمایند خودداری نموده و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین‌های مداربسته و حفاظ محکم درب‌ها فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/