23:33 1403/02/14

مأموريت روساي دو کميسيون تخصصي مجلس در ستاد ملي مقابله با کرونا

صافی نیوز / رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: ما به دنبال آن هستيم که در ستاد ملي کرونا از دولت بخواهيم توجه جدي به رفع مشکلات مردم در زمينه کرونا داشته باشد و تسريع در واکسيناسيون عمومي و مبارزه جدي با کرونا را در دستور کار قرار دهد.
ستاد ملی کرونا - سیدابراهیم رئیسی

به گزارش صافی، حسينعلي شهرياري در گفت‌و‌گو با ميزان، با اشاره به حضور روساي کميسيون‌هاي «بهداشت و درمان» و «اجتماعي» مجلس شوراي اسلامي در ستاد ملي مقابله با کرونا و تأثير آن در تصميمات اين ستاد، گفت: کميسيون بهداشت و درمان مجلس اتاق فکر و گروه مشورتي براي بحث و بررسي درباره کرونا دارد و تاکنون جلسات متعددي با اساتيد دانشگاهي و صاحب‌نظران پزشکي درباره راهکارهاي مقابله با کرونا برگزار کرديم.وي تأکيد کرد: از سوي ديگر نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با مردم ارتباط زيادي دارند و از نزديک در جريان مشکلات و دغدغه‌هايي که به جهت بيماري کرونا براي آنان به وجود آمده است، هستند.

رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس بيان داشت: بر اين اساس اخيراً به‌عنوان رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس و همچنين، ولي اسماعيلي به‌عنوان رئيس کميسيون اجتماعي مجلس عضو رسمي ستاد ملي مبارزه با کرونا شديم.

اين نماينده مجلس اظهارداشت: ما مي‌توانيم مشکلات و گرفتاري‌هايي را که بيماري کرونا براي مردم ايجاد کرده است، در جلسات ستاد ملي مقابله با کرونا مطرح کنيم و مطالبه‌گر باشيم.

شهرياري اظهار داشت: در واقع ما به دنبال آن هستيم که در ستاد ملي کرونا از دولت بخواهيم توجه جدي به رفع مشکلات مردم در زمينه کرونا داشته باشد و تسريع در واکسيناسيون عمومي و مبارزه جدي با کرونا را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.singularReviewCountLabel }}
{{ reviewsTotal }}{{ options.labels.pluralReviewCountLabel }}
{{ options.labels.newReviewButton }}
{{ userData.canReview.message }}