23:49 1403/03/27

مأموريت روساي دو کميسيون تخصصي مجلس در ستاد ملي مقابله با کرونا

صافی نیوز / رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: ما به دنبال آن هستيم که در ستاد ملي کرونا از دولت بخواهيم توجه جدي به رفع مشکلات مردم در زمينه کرونا داشته باشد و تسريع در واکسيناسيون عمومي و مبارزه جدي با کرونا را در دستور کار قرار دهد.
ستاد ملی کرونا - سیدابراهیم رئیسی

به گزارش صافی، حسينعلي شهرياري در گفت‌و‌گو با ميزان، با اشاره به حضور روساي کميسيون‌هاي «بهداشت و درمان» و «اجتماعي» مجلس شوراي اسلامي در ستاد ملي مقابله با کرونا و تأثير آن در تصميمات اين ستاد، گفت: کميسيون بهداشت و درمان مجلس اتاق فکر و گروه مشورتي براي بحث و بررسي درباره کرونا دارد و تاکنون جلسات متعددي با اساتيد دانشگاهي و صاحب‌نظران پزشکي درباره راهکارهاي مقابله با کرونا برگزار کرديم.وي تأکيد کرد: از سوي ديگر نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با مردم ارتباط زيادي دارند و از نزديک در جريان مشکلات و دغدغه‌هايي که به جهت بيماري کرونا براي آنان به وجود آمده است، هستند.

رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس بيان داشت: بر اين اساس اخيراً به‌عنوان رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس و همچنين، ولي اسماعيلي به‌عنوان رئيس کميسيون اجتماعي مجلس عضو رسمي ستاد ملي مبارزه با کرونا شديم.

اين نماينده مجلس اظهارداشت: ما مي‌توانيم مشکلات و گرفتاري‌هايي را که بيماري کرونا براي مردم ايجاد کرده است، در جلسات ستاد ملي مقابله با کرونا مطرح کنيم و مطالبه‌گر باشيم.

شهرياري اظهار داشت: در واقع ما به دنبال آن هستيم که در ستاد ملي کرونا از دولت بخواهيم توجه جدي به رفع مشکلات مردم در زمينه کرونا داشته باشد و تسريع در واکسيناسيون عمومي و مبارزه جدي با کرونا را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت