اظهارات علم الهدی درباره حادثه دلخراش در حرم رضوی

صافی نیوز / نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:حادثه دلخراش هتک حریم ثامن الحجج (ع) و تهاجم مسلحانه به سه نفر از علمای جهادگر و خدمتگزار حاشیه شهر و شهادت جان گداز شخصیتی مجاهد و انقلابی، قلب هر ولایتمداری را جریحه‌دار می‌کند.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، سید احمد علم الهدی شنبه شب در پیامی به مناسبت حادثه امروز سه شنبه در حرم مطهر امام رضا (ع) و شهادت یکی از روحانیون افزود: شهادت جان گداز شخصیتی مجاهد و انقلابی، خیری خدوم برای قشر آسیب پذیر آن سامان، جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای اصلانی، جانباز و برادر دوشهید، قلب هر ولایت‌مدار انقلابی راجریحه دار می کند.

وی ادامه داد: این فاجعه جانکاه را به محضر مقدس بقیه اللهِ فی الارضین(عج) و مقام معظم رهبری و جامعه روحانیت، خصوصا جمع خدمتگزار و جهادگر علما در پهنه‌های “حاشیه‌ی شهر” و خانواده آن شهید سعید، تبریک و تسلیت عرض می کنم و برای این مرحوم، علو درجات و برای آن دو عزیز مجروح این حادثه، شفای عاجل از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.

ظهر امروز یک فرد تکفیری در صحن پیامبر اعظم حرم امام هشتم(ع) با چاقو به سه روحانی حمله کرد.

هر سه روحانی که در این حادثه مورد سوء قصد قرار گرفتند از فعالان و ساکنان حاشیه شهر مشهد منطقه قلعه ساختمان ( شهرک شهید رجایی) بوده اند.

ضارب با نام( ل . م) که از ساکنین همین منطقه است به گفته اهالی منطقه دارای اختلالات روحی بوده و به ادعای خودش از مدتی قبل این افراد را با انگیزه شخصی که البته این ادعا در دست بررسی است نشان کرده و ظهر امروز در حرم مطهر رضوی مورد سوء قصد قرار می دهد.

حجت الاسلام پاکدامن، یکی از روحانیون مضروب در حادثه مشهد، پس از جراحی در بخش مراقب‌های ویژه بستری شده و حجت الاسلام دارایی دیگر روحانی مضروب نیز همچنان در اتاق عمل تحت عمل جراحی به سر می برد.

حجت‌الاسلام اصلانی یکی دیگر از روحانیون مضروب نیز پیش از این بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسیده بود.

انتهای پیام/