امام جمعه مراغه: نظارت دقیق بر ساخت و سازها در کشور ضروری است

به گزارش صافی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مراغه با اشاره به نظارت ضعیف از سوی ناظران بر ساخت و سازها در کشور اظهار داشت: مسئولان شهرسازی در کشور باید نظارت دقیق بر ساخت و سازها در شهرها و مجتمع‌های تجاری، مسکونی و اداری داشته باشند. وی افزود: در بیشتر […]

به گزارش صافی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مراغه با اشاره به نظارت ضعیف از سوی ناظران بر ساخت و سازها در کشور اظهار داشت: مسئولان شهرسازی در کشور باید نظارت دقیق بر ساخت و سازها در شهرها و مجتمع‌های تجاری، مسکونی و اداری داشته باشند.

وی افزود: در بیشتر موارد ایمنی در ساختمان‌ها به درستی رعایت نمی‌شود که این امر می‌تواند عامل حوادث تلخ در آینده باشد

خطیب جمعه مراغه با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: جمهوری اسلامی یادگار بزرگ امام خمینی (ره) برای مردم ایران در تاریخ است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، تبعیت از رهبری را بهترین و تنها راه برای تدام انقلاب دانست و افزود: عمل به رهنمودهای رهبری، انقلاب اسلامی را برای همیشه جاودانه خواهد کرد.

پورمحمدی در ادامه با اشاره به سالروز صدور فرمان تاریخی تحریم تنباکو افزود: فتوای میرزای شیرازی مانع بزرگی برای نفوذ استعمار پیر انگلیس در ایران آن زمان بود.