سیل در گیلان؛

تردد در جاده‌های اصلی گیلان به حالت عادی بازگشت

صافی - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت:‌ وضعیت ترافیکی محورهای اصلی و شریانی گیلان که در دو روز اخیر به علت جاری شدن سیل غیرعادی شده بود به حالت اولیه برگشت.

سرهنگ حسین محمدپور اظهار داشت:‌‌ با توجه به کاهش حجم بارش باران و فروکش کردن جریان سیلاب،‌ وضعیت ترافیکی و تردد در محورهای اصلی و شریانی استان گیلان از حالت غیرعادی به وضعیت آرامش و باثبات همیشگی خود برگشته است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان عنوان کرد:‌ هم‌اکنون بنا بر اطلاعات مرکز پلیس راه گیلان شاهد هیچ‌گونه مشکل ترافیکی و کندی در تردد و عبور و مرور وسائط نقلیه نیستیم و وضعیت تمامی محورهای برون شهری استان کاملاً عادی بدون گره ترافیکی گزارش می‌شود.

محمدپور با بیان اینکه همه محورهای اصلی گیلان باز است تصریح کرد:‌ با قطع شدن نسبی بارش باران و دفع آب‌های سطحی توسط دستگاه‌های اجرایی متولی و همکاری پلیس راه استان ترافیک کلیه محورهای اصلی گیلان به صورت روان و سیال در جریان است.

وی از عدم اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مواصلاتی گیلان خبر داد و بیان داشت:‌ به علت انجام عملیات عمرانی و نصب سرامیک دیواره تونل قدیم منجیل در موقعیت محور مواصلاتی رشت به قزوین خودروهای عبوری می‌توانند جهت تردد از جاده کنارگذر استفاده کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در تونل قدیم منجیل جریان دارد تصریح کرد:‌ با توجه به انجام عملیات عمرانی در این نقطه از تمامی رانندگان وسائط نقلیه انتظار داریم رعایت مقررات و احتیاط‌های لازمه را حین تردد در این تونل فراموش نکنند.

محمدپور در مورد وقوع تصادفات منجر به فوت در جاده‌ها و محورهای برون شهری استان گیلان اظهار داشت:‌ دیروز در مسیر طالب‌آباد به انزلی یک دستگاه خودروd 206 به دلیل بی احتیاطی دچار سانحه شد که در این حادثه راننده وسیله نقلیه یاد شده جان خود را از دست داد.