توضیحات خزعلی درباره حمایتش از زنان “طلبه” برای ورود به عرصه فیلم‌سازی و بازیگری

صافی نیوز / معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری توضیحاتی را درباره حمایتش از زنان طلبه برای ورود به عرصه فیلم‌سازی و بازیگری ارائه کرد و گفت: برخی از زنان طلبه مطرح می‌کردند که توانایی فیلمسازی، کارگردانی و تربیت بازیگر را دارند ولی هیچگونه پشتیبانی و حمایتی از آنان صورت نمی‌گیرد، اینجانب استقبال کردم که از ظرفیت آنان در عرصه هنر متعهد استفاده شود.

به گزارش صافی به نقل از ایسنا،

انسیه خزعلی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: در آستانه میلاد حضرت زینب (س) مهمان گروهی از بانوان عزیز طلبه بودم، برخی از آنان مطرح می کردند که توانایی فیلمسازی، کارگردانی و تربیت بازیگر را دارند ولی هیچگونه پشتیبانی و حمایتی از آنان صورت نمی‌گیرد، اینجانب استقبال کردم که ازظرفیت آنان در عرصه هنر متعهد استفاده شود.

وی افزود: امری که معمولا در نشست‌ با جوانان مطرح می‌شود و فرقی نمی‌کند طلبه باشد یا دانشجو یا اصحاب رسانه، معاونت وظیفه دارد از استعدادهای جوانان این کشور و ظرفیت‌هایشان در چهارچوب قوانین و در حد توان و امکانات حمایت کند.

به گزارش ایسنا، روز گذشته خبری در فضای مجازی و به نقل از معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با عنوان “آموزش به زنان طلبه برای ورود به عرصه فیلم‌سازی و بازیگری” دست به دست می‌شد.

طبق اظهارات انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری بنا بر درخواست برخی از زنان طلبه مبنی بر اینکه توانایی ورود به عرصه فیلم سازی و بازیگری را دارند اما حمایتی از آنها صورت نمی‌گیرد، وی تاکید کرده است که از ظرفیت این زنان در عرصه “هنر متعهد” استفاده شود.

انتهای پیام/