قائم مقام اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی خبر داد:

حضور فعال آذربایجان شرقی در دومین نمایشگاه ملی گردشگری ارومیه

صافی نیوز - تبریز- قائم مقام و معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی از حضور فعال این استان در دومین نمایشگاه ملی گردشگری ارومیه خبر داد.

به گزارش صافی نیوز، احمد حمزه زاده صبح امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور فعال آذربایجان شرقی در نمایشگاه ارومیه گفت: حضور آذربایجان شرقی در این نمایشگاه هم فرصتی مناسب جهت معرفی هر چه بهتر ظرفیت های گردشگری و تاریخی استان فراهم می آورد و علاوه بر آن با توجه به همجواری دو استان امکان هم افزایی بیشتر در حوزه گردشگری و توسعه گردشگری منطقه ای را فراهم می کند.

وی با تأکید بر این‌که برگزاری برنامه های غرفه آذربایجان شرقی در نمایشگاه ملی گردشگری ارومیه، با مشارکت ویژه بخش خصوصی فعال در این حوزه همراه بود، ادامه داد: بخش خصوصی یکی از بازوان اصلی اجرایی اهداف توسعه گردشگری است که در این نمایشگاه نیز در کنار اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل به معرفی ظرفیت های آذربایجان شرقی در قالب فعالیت های تخصصی خود پرداختند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در کنار معرفی ظرفیت ها با اقلام فرهنگی و آیین های بومی این استان، با توجه به رویکرد اداره کل در راستای تحول دیجیتال نرم افزار طبیعت گردی “میستر تریپ (آقای سفر) ” نیز به ارائه اطلاعات جامعی در خصوص مسیرهای طبیعت گردی و بوم گردی آذربایجان شرقی پرداخت.

حمزه زاده در خاتم عنوان کرد: حضور در نمایشگاه های ملی و بین المللی گردشگری، فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت های فرهنگی و گردشگری استان فراهم می سازد.

انتهای خبر/