فرماندار مراغه:

حوزه فرهنگ و هنر با استفاده از ظرفیت‌های مردمی شکوفا می‌شود

صافی نیوز - معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مراغه مشارکت نخبگان فرهنگی هنری و سازمان‌های مردم نهاد فعال در این حوزه با هماهنگی دستگاه‌های متولی در راستای توسعه شهرستان را مهم عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی در حوزه فرهنگ و هنر ضروری است.

به گزارش صافی، حمید شکری امروز (دوشنبه) در جمع برخی از فعالان حوزه‌های فرهنگی هنری، اجتماعی و تاریخی شهرستان اظهار داشت: از بین بردن تنگ نظری‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها و نظرات گروه‌های مخالف و موافق در چهارچوب قانون و زیر نظر دستگاه‌های متولی می‌تواند در رشد و توسعه حوزه‌های مختلف و پیشرفت و شناساندن شهرستان مؤثر واقع شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در رویدادهای فرهنگی از جمله روز مراغه از تمامی ظرفیت های موجود استفاده کرد، گفت: مراغه دارای گذشته‌ای درخشان که در تمامی دوره‌های تاریخی سرآمد عصر خود بوده و امروز نیز شاهد شکوفایی شهرستان در حوزه‌های مختلف هستیم.

شکری اضافه کرد: در برگزاری رویدادهای فرهنگی نقاط مثبت و منفی زیادی وجود دارد که باید با کارشناسی و استفاده از نظرات صاحبان فکر و اندیشه در برنامه‌های بعدی نقاط قوت را تقویت و نقاط منفی را اصلاح کنیم.

وی افزود: ارتباط و انسجام انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد موجود در شهرستان و مشارکت در برگزاری برنامه‌ها ضرورتی است که باید خود آنها نیز در این مورد به اتفاق نظر برسند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه دولت از تمامی سازمان‌های مردم نهاد که در چهارچوب قانون فعالیت می‌کنند حمایت می‌کند، افزود: فضا برای فعالیت تمامی افراد با هر سلیقه فکری با رعایت اصول و قوانین کشوری باز بوده و دولت در اجرای برنامه‌های مختلف به عنوان ناظر عمل می کند و مسئولیت برگزاری برنامه‌ها بر عهده نهادهای مردمی است.

به گزارش صافی، در این جلسه اعضای شرکت کننده به بیان نکته نظارت خود پرداختند و به استفاده از ظرفیت‌های تمامی اقشار در برگزاری رویدادها تاکید کردند.