دستور ویژه رئیسی برای بررسی قتل «داریوش مهرجویی»

صافی نیوز / سخنگوی دولت از دستور ویژه رئیسی به بخش‌های انتظامی و امنیتی، برای بررسی قتل کارگردان نامدار کشورمان خبر داد.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، علی بهادری جهرمی با اشاره به دستور رئیسی برای پیگیری ویژه و سریع حادثه قتل داریوش مهرجویی اظهار کرد: در جلسه روز گذشته هیئت دولت، وزارتخانه‌های کشور و فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون حادثه دلخراش قتل کارگردان مطرح کشور، آقای داریوش مهرجویی و همسر ایشان و اقداماتی که طی ساعات اولیه انجام شده، گزارشی ارائه کردند.

وی افزود: پیرو این گزارش، رئیسی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فقدان این هنرمند برجسته به خانواده ایشان و جامعه هنری کشور، به بخش‌های انتظامی و امنیتی دستور دادند با جدیت و سرعت مضاعف، موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتایج اقدامات به مردم نیز اطلاع‌رسانی شود.

احمد وحیدی، وزیر کشور نیز در حاشیه جلسه امروز با استانداران، فرمانداران و شهرداران ۱۱ کلان‌شهر کشور با اشاره به قتل داریوش مهرجویی و همسرش گفت: این واقعه تلخی بود و فراجا همه جدیت و تلاش خود را به کار گرفته تا قاتل یا قاتلان را پیدا کند.

وی افزود: امیدواریم با توجه به مقدماتی که طی شده و تجربیات نیروهای فراجا قاتل یا قاتلان شناسایی، دستگیر و تحویل قوه قضائیه شوند.

وزیر کشور تاکید کرد: مطمئن باشید هرآنچه مردم را نگران کند یا هرکسی که تلاشی برای ناامنی جامعه داشته باشد با او برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/