معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار مراغه:

زیرساخت های خدماتی و عمرانی خداجو توسعه می یابد

صافی نیوز - معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار مراغه از اجرای طرح های عمرانی و خدماتی شهر خداجو از توابع بخش سراجو شهرستان خبرداد و گفت: توسعه زیرساخت های این شهر سرعت می گیرد.

به گزارش صافی و به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، نقی مسکینی معاون برنامه ریزی و عمرانی فرماندار مراغه  امروز (شنبه) در بازدید از طرح‌های عمرانی خداجو افزود: با توجه به وجود برخی مشکلات در این شهر، مطالبات مردم این منطقه با همراهی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان مرتفع خواهد شد.

وی ادامه داد: توسعه شبکه فاضلاب شهری و تکمیل زیرگذر ورودی این شهر از طرح‌های در دست اجرا برای خدمات رسانی مناسب برای مردم منطقه است.

وی اضافه کرد: در این راستا، طرح احداث مخزن آب شرب شهری و تصفیه خانه فاضلاب توسط شرکت آب و فاضلاب مراغه در حال مطالعه و طراحی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مراغه نیز گفت: هم اکنون تمامی شبکه آب شرب شهر خداجو نوسازی شده و برای توسعه خدمات رسانی، نیاز به احداث مخزن یک هزار متر مکعبی آب است.

سلیمانی افزود: همچنین برای توسعه شبکه فاضلاب این شهر مکان یابی برای احداث تصفیه خانه و نیز احداث مخزن ذخیره ساز آب شرب شهری در حال مطالعه است.

وی اضافه کرد: با اجرا و بهره برداری از این طرح‌ها، نیاز مردم این شهر برای ۲۰ سال آینده مرتفع خواهد شد.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی مراغه نیز با اشاره به از سرگیری طرح احداث زیرگذر ورودی خداجو گفت: با بهره گیری از ماشین آلات سنگین، عملیات اجرایی آن تسریع می‌شود.

محرم پور افزود: هم اکنون این طرح از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده و ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار از سوی مسکن و شهرسازی هزینه شده است.

به گزارش صافی، شهر خداجو مرکز بخش سراجو با حدود ۲ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان مراغه است.