سه باب مدرسه خیرساز به مناسبت دهه فجر در اهر افتتاح شد

صافی - مدارس خیرساز دو کلاسه روستای دامن‌آباد، دو کلاسه روستای ملالار و یک کلاسه روستای یایجلو با صرف اعتبار ۲۹۰ میلیون تومانی با همت خیرین ابراهیمی و نایب درختان افتتاح شد...

قادر رمضان پور شامگاه یک شنبه در آیین افتتاح مدارس خیرساز روستاهای دامن‌آباد، ملالار و یایجلو با قدردانی از عنایت خیرین مدرسه‌ساز اظهار داشت: برادران ابراهیمی و نایب درختان خیّرین مدرسه‌ساز که با اقدام خیرخواهانه سه باب مدرسه در روستاهای دامن‌آباد، ملالار و یایجلو احداث کردند.

مدیر آموزش و پرورش اهر افزود: مدرسه ۲ کلاسه روستای دامن‌آباد با زیربنای ۱۰۴ مترمربع و با صرف هزینه ۱۱۰ میلیون تومانی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در مدرسه روستای دامن‌آباد ۱۶ دانش‌آموز متشکل از ۱۰ دانش‌آموز دختر و ۶ دانش‌آموز پسر و ۲ معلم مشغول به تحصیل هستند.

3034231

رمضان پور گفت: همچنین مدرسه ۲ کلاسه روستای ملالار و یک کلاسه روستای یایجلو با همت خیرین شرکت آذر فولاد امین به ترتیب در زیربنای ۱۰۵ و ۷۶ مترمربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیر آموزش و پرورش اهر خاطرنشان کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر در استقرار و جابه‌جایی مدارس کانکسی و برف‌روبی راه‌های روستایی در جهت ممانعت از تعطیلی مدارس همکاری بسیار خوبی با آموزش و پرورش دارند و از شبکه بهداشت و درمان به لحاظ اعزام پزشکان به مدارس روستایی قدردانی می‌کنم.

گفتنی است؛ مدارس خیرساز دو کلاسه روستای دامن‌آباد، دو کلاسه روستای ملالار و یک کلاسه روستای یایجلو با صرف اعتبار ۲۹۰ میلیون تومانی برادران ابراهیمی و نایب درختان مالک و عضو هیئت مدیره شرکت آذر فولاد امین به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/