شهادت دو مأمور پلیس در درگیری با قاتل مسلح

صافی نیوز / جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از شهادت ۲ تن از مأموران انتظامی شهرستان اصفهان در درگیری مسلحانه با قاتل یک شهروند خبر داد و گفت: در این درگیری مسلحانه قاتل به هلاکت رسید.

به گزارش صافی به نقل از مهر، محمد رضا هاشمی فر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی فردی مسلح و قتل شهروندی در یکی از خیابان‌های شهرستان اصفهان، بلافاصله مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ به محل اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: با حضور مأموران در صحنه، فرد مسلح که عرصه را بر خود تنگ دیده به محض مشاهده پلیس به سمت مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی می‌کند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در نهایت با اقدام سریع مأموران انتظامی حاضر در صحنه، قاتل مسلح در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت می‌رسد و دو نفر از مأموران انتظامی نیز به شدت مجروح شده و جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل می‌شوند.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: استوار یکم امیر حسین زاده احمدی و گروهبان یکم محمد احسان شفیعی از مأموران شجاع کلانتری ۱۶ شهرستان اصفهان پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل شدند.

هاشمی فر ضمن تبریک و تسلیت شهادت این مأموران وظیفه شناس به خانواده شهیدان والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم استان اصفهان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر شهیدان گرانقدر متعاقبأ اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/