فعالیت مدارس برخی شهرستان‌های خراسان رضوی غیرحضوری شد

صافی نیوز / فعالیت مدارس برخی شهرستان‌های خراسان رضوی روز دوشنبه غیرحضوری شد.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، حسین محمدزاده، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: فعالیت مدارس برخی شهرستان‌های خراسان رضوی در نوبت صبح روز دوشنبه به‌دلیل بارش برف و برودت هوا غیرحضوری اعلام شد.

محمدزاده افزود: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

وی افزود: همچنین همه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان گفت: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همه مدارس گناباد در تمامی مقاطع و مدارس ابتدایی شهرستان کلات در نوبت صبح نیز با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی ها، مدارس استثنایی وفعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی شهرستان های سرولایت، سرخس و فریمان نیز تعطیل می باشد.

محمدزاده بیان کرد: با عنایت به انتشار اخبار غیر موثق غیرحضوری شدن مدارس در برخی از کانال ها و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، حق پیگیری قانونی آموزش و پرورش استان در این خصوص محفوظ است.

انتهای پیام/