قدردانی عضو شورای اسلامی شهر مراغه از حمایت های مالی دولت در اجرای پل زین العابدین مراغه ای

صافی - عضو شورای اسلامی شهر مراغه با اشاره به افتتاح پروژه تعریض پل زین العابدین مراغه ای توسط شهرداری مراغه ، از حمایت های مالی دولت در قبال پروژه های عمران شهری مراغه قدردانی کرده و خواستار توجه بیشتر دولت به شهر فرهنگی تاریخی مراغه شد.

به گزارش صافی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر مراغه افزود: شهرداری ها به عنوان مجموعه مهم در توسعه و عمران شهری همواره زمینه ساز توسعه شهری بوده و نقش ویژه ای در زمینه ارتقا سطح رضایتمندی عمومی دارند.

عضو شورای اسلامی شهر مراغه با اشاره به اینکه در بودجه سال ۹۸ در حوزه شهرداری ها، ۸۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار تحت عنوان اوراق مشارکت در حوزه های توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و بازآفرینی شهری پیش بینی شده است از معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه خواست در خصوص برخورداری حداکثری شهرداری مراغه از اعتبارات دولتی برای اجرای پروژه های مهم و زیربنایی در بخش های یاد شده حمایت های لازم را مبذول نمایند.

عزیزی در ادامه از مدیریت پسماندهای شهری به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مجموعه مدیریت شهری مراغه یاد کرده و افزود: با توجه به اینکه در سالجاری از سوی سازمان شهرداریها ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مدیریت پسماندها در نظر گرفته شده است لذا ضروری است شهردار محترم مراغه با انجام مطالعات لازم و تهیه طرح های توجیهی زمینه را برای اجرای روش‌های علمی پیشرفته برای مدیریت پسماند شهرمراغه فراهم نمایند.

گفتنی است براساس گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، برای اجرای طرح تعریض پل زین العابدین مراغه ای که با هدف روان سازی ترافیک در ورودی شهر و توسعه زیرساختهای شهری از سوی شهرداری مراغه اجرا شده است ۲۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و اوراق صرف شده است.