آیت‌الله جوادی آملی:

مسئولین بدانند که این گونه اداره کردن‌ها با گرانی و امثال ذلک در شأن ملت ما نیست

صافی نیوز / آیت الله جوادی آملی گفت: این وکلای ما، این مسئولین ما، باید بدانند که این گونه اداره کردن ها با گرانی و امثال ذلک، در شأن ملت ما نیست و نباید ملت این قدر رنج بکشند، ما آن قدرت داریم که بتوانیم خودمان را خوب اداره کنیم.

به گزارش صافی به نقل از شفقنا، آیت الله جوادی آملی در دیدار اخیر خود با جمعی از مسئولین شهرستان آمل، در خصوص انتخابات اظهار داشتند: امروز همه ما موظفیم وحدت خود را حفظ کنیم، نه بیراهه برویم و نه راه کسی را ببندیم. ما هم امیدواریم ذات اقدس الهی، شهدای ما را با شهدای صدر اسلام محشور بکند، یک؛ و ما را حق شناس و قدردان خون های پاک شهداء قرار بدهد، دو؛ در همه مناسبت ها و عناوینی که در استقلال مملکت، امنیت مملکت، بزرگی این ممکلت دخیل اند مثل انتخابات و غیر انتخابات حضور فعال داشته باشیم، سه؛ و این نکته را بدانیم که ما مردان ایران، مردان بزرگی هستیم،

شناسنامه داریم، تاریخ داریم، جغرافیا داریم؛ این وکلای ما، این مسئولین ما، باید بدانند که این گونه اداره کردن ها با گرانی و امثال ذلک، در شأن ملت ما نیست و نباید ملت این قدر رنج بکشند، ما آن قدرت داریم که بتوانیم خودمان را خوب اداره کنیم.

وی اظهار داشت: در همه مسائل اجتماعی ما باید به فکر استقلال کشور، امنیت کشور، عظمت کشور و جلال و شکوه کشور باشیم و نبینیم که خدای ناکرده یک جهانی نسبت به دین و امثال ذلک بی مِهر است، برای اینکه شرف ما به وسیله همین ها است؛ حالا یکی از نمونه ها مسئله انتخابات است.

آیت الله جوادی آملی گفت: اگر همه مانند شهداء فکر بکنند، نه بیراهه می روند و نه راه کسی را می بندند و نه کاری را که از آنها بر نمی آید قبول می کنند و نه خدای ناکرده دست شان به جیب کسی می رود و نه به فکر اختلاس و اینها خواهند بود!

انتهای پیام/