مسی از رکورد رائول عبور کرد

صافی - «لیونل مسی» با احتساب پیروزی که شب گذشته به همراه آبی اناری ها برابر خیرونا به دست آورد، از رکورد «رائول گونزالس» مهاجم افسانه ای رئال مادرید از حیث تعداد پیروزی در تاریخ لالیگا عبور کرد.

روزنامه مارکا اسپانیا نوشت: جادوگر آرژانتینی که در بازی شب گذشته یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند، در حال حاضر با کسب ۳۲۸ پیروزی از ۴۳۷ بازی در رتبه سوم فهرست پنج نفره بازیکنان با بیشترین تعداد پیروزی در لالیگا را در اختیار دارد؛ پیش از این رائول با ۳۲۷ پیروزی در ۵۵۰ بازی این رتبه را در تصرف خود داشت.

«ایکر کاسیاس» دروازه بان افسانه ای رئال با ۳۳۴ پیروزی در ۵۱۰ بازی، در رتبه نخست این فهرست جای دارد؛ رکوردی که همچنان پس از جدایی وی از جمع کهکشانی ها در سال ۲۰۱۵ و پیوستنش به پورتو پرتغال، دست نخورده باقی مانده است.

«آندونی زوبی زارتا» بازیکن سال های دور آبی اناری ها با ۳۳۳ پیروزی در ۶۲۲ بازی در رتبه دوم و «ژاوی هرناندز» دیگر ستاره پیشین کاتالان ها با ۳۲۲ پیروزی در ۵۰۵ بازی در رتبه پنجم قرار دارد.

با توجه روند صعودی و بدون وقفه شماره ۱۰ بارسا، تنها اندکی زمان کافی است تا مرد مینیاتوری تیم ملی آرژانتین به رتبه نخست صعود کند.