نماینده مجلس:

منابع افزایش حقوق سربازان در سال آینده تأمین شده است

صافی نیوز / عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: منابع افزایش حقوق سربازان در سال آینده تأمین شده است و مشکلی برای تامین منابع مالی این موضوع وجود ندارد.

به گزارش صافی به نقل از میزان، یعقوب رضازاده، با بیان اینکه مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه درباره افزایش حقوق سربازان در سال آینده ملغی نشده و به قوت خود باقی است، بیان داشت: سربازان وظیفه، دژ دفاعی نیرو‌های مسلح برای حفظ امنیت و تمامیت ارضی کشورمان هستند و قطعا افزایش حقوق آنان مسئله‌ای بسیار مهم است و باید عملیاتی شود.

وی اظهارداشت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه، حداقل حقوق سربازان در سال آینده به سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان خواهد رسید و حقوق ماهانه سربازان متأهل نیز ۵ میلیون خواهد شد.

این نماینده مجلس بیان داشت: نظر ستاد کل نیرو‌های مسلح هم درباره افزایش حقوق سربازان اخذ شده است و آنان هم بر ضرورت این مسئله تاکید کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،گفت : منابع افزایش حقوق سربازان در سال آینده تأمین شده است و مشکلی برای تامین منابع مالی این موضوع وجود ندارد.

وی بیان داشت: این مصوبه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد و در صورت تصویب در مجلس و تایید شورای نگهبان، لازم‌الاجرا است.

انتهای پیام/