وعده بهادری جهرمی درباره بازار خودرو

صافی نیوز / سخنگوی دولت در اظهاراتی گفت: در صنعت خودرو رکورد تولید سالانه یک میلیون 700 هزار حاصل شده و در صورت واردات خودرو، قطعاً تب بازار خودرو فروکش می‌کند.

به گزارش صافی به نقل از تسنیم، علی بهادری جهرمی شامگاه یکشنبه در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی که در مسجد رضویه ورامین برگزار شد، اظهار داشت:  دولت سیزدهم تنها برای بهره‌گیری از تبادلات اقتصادی، نگاه به خارج از کشور دارد که نمونه بارز آن را می‌توان در فعال کردن 3 هزار کارخانه و کارگاه تولیدی در کمتر از دو سال مشاهده کرد که به دلیل به خاطر عدم‌حمایت، تعطیل شده بودند.

وی تأکید کرد: با اقدامات دولت، مسیر کشور به ریل اعتماد به مردم برگشته شده و علائم آن به تدریج بروز و ظهور کرده است، در صنعت خودرو رکورد تولید سالانه یک میلیون 700 هزار حاصل شده و در صورت واردات خودرو، قطعاً تب بازار خودرو فروکش می‌کند.

سخنگوی دولت افزود: دولت برای گشایش اقتصادی، شبانه روز فعالیت می‌کند و نتیجه سخن گفتن به زبان دنیا در این دولت، به کاهش بدهی‌های خارجی و مثبت شدن تراز اقتصادی منجر شده است.

وی تصریح کرد: ما معطل چندین کشور غربی برای اقتصاد کشور نشدیم و قطعاً دشمنان با وجود تحریم‌هایی که خودشان به ما تحمیل کرده‌اند تحمل رشد صادرات و مثبت شدن رشد اقتصادی را ندارند.

وی افزود: نگاه و مسیر درست کشور برای کاهش نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت برای دشمنان خوشایند نیست و حضور میلیونی مردم در صحنه با توجه به تحریم‌های فلج کننده دشمن برای آن‌ها قابل هضم نیست و آن‌ها در مجامع مختلف به شکست خود در تحریم‌ها معترف هستند.

انتهای پیام/