کاخ سفید:

پیامی با بازدارندگی قوی برای ایران ارسال می کنیم

صافی نیوز / هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در تداوم سیاست واشنگتن اعلام کرد با توجه به نگرانی از تشدید درگیری، ایالات متحده آمریکا پیامی با "بازدارندگی قوی" به ایران ارسال می کند.

به گزارش صافی به نقل از ایرنا، جان کربی مقام ارشد کاخ سفید روز دوشنبه به وقت محلی برابر با ۳۰ اکتبر و هشتم آبان ماه و پس از گذشت ۲۳ روز از آغاز درگیری ها میان گروههای مقاومت فلسطین و رژیم اسرائیل و حملات حماس با عنوان عملیات طوفان الاقصی، در گفتگو با شبکه خبری سی ان ان آمریکا با تکرار ادعاهای ضد ایرانی واشنگتن اعلام کرد که ایالات متحده آمریکا در تلاش است تا پیامی با بازدارندگی “قوی” به ایران ارسال کند، زیرا نگرانی از گسترده تر شدن درگیری‌ها در منطقه افزایش می یابد.

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پی هشدارهای تهران به آمریکا درباره آغاز جنگ زمینی رژیم اسرائیل علیه نوار غزه و حمایت از این رژیم گفت: ما مطمئنا اگر مجبور باشیم برای دفاع از سربازان و تاسیسات خود وارد عمل می‌شویم. ما ثابت کردیم که برای این کار اقدام و ضربه می‌زنیم. و این پیام قوی ما به ایران است که باید آن را متوجه شود. ما این مسئولیت‌ها را جدی می‌گیریم.

کربی افزود: ما همچنین منافع امنیت ملی خود را در منطقه بسیار جدی می گیریم، به همین دلیل است که رئیس جمهور بایدن اکنون دو گروه ناو هواپیمابر را به منطقه اعزام کرده است… ما باید مطمئن شویم که این پیام به همه بازیگران، نه فقط ایران، ارسال می‌شود که منافع امنیت ملی خود را بسیار جدی خواهیم گرفت. ما از نیروهای خود دفاع و این کار را در زمان دلخواه خود انجام می دهیم.

انتهای پیام/