آخرین خبرها از حادثه مرگبار برای خودروی زائران ایرانی در عراق

صافی نیوز / امروز یک خودروی ون حامل زائران اربعین در استان بابل عراق در یک پمپ بنزین دچار تصادف و انفجار شد که متاسفانه بنا به گفته 3 نفر از مجروحان حادثه همه 11سرنشین این ون که ایرانی بودند جان باختند.

به گزارش صافی، معاون مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر درباره جزئیات انفجار در عراق گفت: این حادثه ناشی از برخورد ‌3 خودرو به هم در نزدیکی یک پمپ بنزین بوده است.

درودی با بیان اینکه در این حادثه یک مینی‌بوس از پشت به یک خودروی ون برخورد می‌کند، تصریح کرد: به علت ‌اینکه این ون ‌کپسول گاز به همراه داشته ‌انفجار رخ می‌دهد و کامیونی ‌که جلوتر بوده نیز دچار انفجار شده ‌وتعداد قابل توجهی از مسافران در این حادثه فوت و مصدوم شده‌اند.

وی با بیان اینکه آمبولانس‌ها اورژانس عراق بلافاصله مصدمان را به بیمارستان دیوانیه ‌‌منتقل کردند، ادامه داد: ‌‌به دلیل پروتکل‌های عراق، مصدومان باید ابتدا در بیمارستان این کشور بستری شوند و بعد از تعیین تکلیف نسبت به اعزام آنها به ایران اقدام خواهد شد.

معاون مرکز پزشکی جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در این حادثه برخی‌ مصدومان دچار سوختگی شدید شد‌ه‌اند و آمار دقیقی از ایرانی بودن مصدومان نداریم، خاطرنشان کرد: امکان انتقال مصدومان ‌را طبق قوانین عراق فعلا نداریم‌.

انتهای پیام/