مسئول نمایندگی ولی فقيه در سپاه مراغه:

اتحاد رمز پیروزی در برابر تحریم هاست

صافی - مسئول نمايندگی ولی فقيه در سپاه شهرستان مراغه در آیین غبارروبی مزار شهدای این شهرستان با بیان اینکه اتحاد رمز پیروز در برابر تحریم هاست گفت: ايستادگي و اتحاد بين مردم، مسئولان و جناح های سياسی، رمز پيروزی در برابر تحریم ها و تهدیدهاست.

به گزارش صافی، حجت الاسلام طالعی صبح امروز (پنجشنبه) در آیین غبارروبی مزار شهدای این شهرستان در گلشن زهرای مراغه گفت: در دوران دفاع مقدس فارغ از سلایق و جناح های سیاسی در برابر دشمنان ایستادیم و پیروز شدیم، ما وارث خون شهدا هستیم.

رحیم علی طالعی افزود: امروز باید همانند دوران دفاع مقدس در برابر زیاده خواهی ها و تهدیدهای پوچ دشمن نهراسیم بلکه با اتحاد و همبستگی، عزم خود را برای خلق حماسه ای جدید نشان دهیم که در عصر حاضر مایه افتخار و حماسه آفرینی است.

مسئول نمایندگی سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: امروز در خرمشهر اقتصادی نباید خواهان مذاکره باشیم بلکه با ایمان، ایثار و فداکاری و با تکیه بر تدابیر رهبری با اقتدار در مقابل استکبار جهانی بایستیم.

وی افزود: آنهایی که امروز رنگ عوض کرده باید به خود بیایند چرا که ما وارثان شهدایی هستیم که خون خود را در راه آزادی و آزادگی نثار این مرز و بوم کردند.

طالعی گفت: امروز اعتماد به بیرون از کشور موجب شکست خواهد بود چرا که اعتماد به غیر از خود و جوانان این مرز و بوم، موجب شکست می شود.

رحیم علی طالعی با اشاره به سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ۶۱ افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس، با حماسه آفرینی های رزمندگان و جوانان ایران اسلامی، معادلات نظامی ابرقدرت های آن زمان را برهم زدیم و امروز نتیجه آن فداکاری ها، اقتدار، آرامش و امنیت و زندگی با افتخار است.

به گزارش صافی، گلزار شهدای گلشن زهرای مراغه با حضور مسئولان شهرستانی و مردم شهیدپرور مراغه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر غبار روبی، عطر افشانی و گلباران شد.

انتهای خبر/