افتتاح سرای بی نظیر در قم

صافی نیوز / فاز یک سرای بزرگ بی‌نظیر شامل غرفه‌های فرش، مبلمان و لوازم‌خانگی در قم افتتاح شد.

به گزارش صافی، فاز یک سرای بزرگ بی‌نظیر شامل غرفه‌های فرش، مبلمان و لوازم‌خانگی با حضور اصحاب رسانه در محل نمایشگاه دائمی استان قم در خیابان امام موسی صدر(خاکفرج) جنب استانداری افتتاح شد.

مدیر سرای بزرگ بی‌نظیر در حاشیه مراسم افتتاحیه این مجموعه ۹ هزار متری، اظهارداشت: مهرماه ۱۴۰۱ مجموعه نمایشگاهی قم به صورت قانونی در اختیار ما قرار گرفت و دراین مدت فضای مناسبی مهیا شد و در فازهای ۲ و ۳، دیگر لوازم اساسی منزل به مجموعه سرای بی‌نظیر افزوده خواهد شد.

علیرضا عربی‌نژاد افزود: حدود ۵۰۰ تخته فرش در ابعاد مختلف، قالیچه‌های فانتزی، مبلمان و تلویزیون، انواع گاز، اتوبخار، یخچال وفریزر، لوازم خانگی کوچک و اسپیکر به صورت نقد و اقساط ۲۴ تا ۳۶ ماهه دراین مجموعه عرضه می شود.

وی گفت: هدف ما از ایجاد این مجموعه خدمت به مردم با شعار «ارزانی» و ایجاد شرایط مناسب اقساطی است به نحوی که مردم بدون پیش قسط، بدون ضامن و بدون نیاز به معرفی به بانک می توانند از سرای بی‌نظیر خرید داشته باشند.

وی ادامه داد: کارمندان، فرهنگیان و بازنشستگان به صورت کسر از حقوق و افراد کاسب با ارائه چک خرید می‌کنند و ظرف ۲۴ ساعت محصول با ضمانت‌نامه و گارانتی به آنان تحویل داده می‌شود.

مدیر سرای بزرگ بی‌نظیر تصریح کرد: باتوجه به اینکه قم قطب تولید صنایع چوبی کشور است،‌ حدود ۸۰ درصد مبلمان عرضه شده در نمایشگاه محصولات تولیدکنندگان صنعت چوب استان است.

وی عنوان کرد: سه درصد کالاهای عرضه شده در نمایشگاه برندهای خارجی است که تحت‌نظر شرکت‌های ایرانی با بارکد و فاکتور ایرانی عرضه می شود.

وی تاکید کرد: حمایت از کالای ایرانی باید توسط فروشگاه‌های بزرگ با عرضه تولیدات ملی انجام شود زیرا این اقدام به نفع مردم و کشور است و ما دراین راستا با ارگان‌های مختلف قرارداد منعقد خواهیم کرد.

این کارآفرین استان قم گفت: امید است با ویژگی های مناسبی که قم از آن برخوردار است این استان بارانداز لوازم خانگی کشور شود که سود آن عاید مردم و کسبه خواهد شد.

عربی‌نژاد عنوان کرد: پارکینگ اختصاصی بزرگ، استقرار این سرا در مرکز شهر، دسترسی آسان، سابقه برپایی نمایشگاه‌های مختلف در آن، نزدیکی به حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و قرارگیری مجموعه در مسیر مسجد مقدس جمکران از جمله ویژگی‌های مثبت است.

وی یادآور شد: سرای فرش وپرده و سرای فرش وموکت بی‌نظیر سال هاست که در خیابان شهید محلاتی قم فعالیت دارد و با ایجاد سرای بزرگ بی‌نظیر بخش لوازم‌ خانگی هم اضافه شده است.

وی گفت: از همه ارگان‌ها ازجمله استانداری، سازمان همیاری شهرداری، نیروی انتظامی، وزارت ارشاد، سازمان حمایت از زندانی‌ها و بانک‌ها کمال تشکر را داریم و از همه مسئولان می خواهیم از کارآفرینان و بخش خصوصی حمایت کنند.

مدیر سرای بزرگ بی‌نظیر درپایان بیان کرد: در راستای مسئولیت فرهنگی شهر مذهبی قم در مناسبت‌های مختلف مذهبی دراین مجموعه برنامه‌های مختلف فرهنگی برپا خواهد شد.

برپایی برنامه‌های ویژه فرهنگی در سرای بی‌نظیر

مدیر فرهنگی مجموعه سرای بی‌نظیر نیز درادامه اظهارداشت: تفاوت این مجموعه با مجموعه‌های خرید دیگر برپایی برنامه های فرهنگی است.

محمد جواد دژم افزود: برپایی نماز جماعت مغرب وعشاء و بیان مطالب مذهبی ایجاد غرفه حجاب و امر به معروف و غرفه کودک ونوجوان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اجرای برنامه‌های ویژه از جمله برنامه‌های فرهنگی است که خانوار در محیط مناسب و بدون دغدغه خرید داشته باشند.

انتهای پیام/