ثبت ششمین رشد متوالی در بورس؛ افزایش 33 هزار واحدی شاخص کل

صافی نیوز / بازار سرمایه امروز نیز مانند پنج روز کاری گذشته، مثبت شد و شاخص کل با افزایش بیش از ۳۳ هزار واحد به رقم دو میلیون و ۱۲۱ هزار واحد رسید.

به گزارش صافی، بورس اوراق بهادار تهران از یکشنبه هفته قبل تا کنون مثبت بوده و این روند امروز نیز جریان داشت. امروز شاخص کل بازار بورس ۳۳ هزار و ۴۸۹ واحد افزایش یافت و به رقم ۲ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۱۸۵ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن هم ۲۷۳۳ واحد رشد کرد و به ۷۳۱ هزارو ۴۴۴ واحد رسید.

تعداد معاملات امروز بازار سرمایه ۵۲۲ هزار و ۵۸۵ فقره به ارزش ۸۶۲۹ میلیارد تومان بود.

فولاد، فملی، شستا، ومعادن، وغدیر، اخابر و رمپنا از نمادهای تاثیرگذار بر شاخص کل و فولاد، شستا، فملی، وبصادر، خگستر، اخابر و حکشتی به ترتیب از نمادهای پرتراکنش امروز بازار بورس بودند.

فرابورس نیز در روز یکشنبه مثبت بود و با ۱۳۸ واحد افزایش به ۲۵ هزار و ۷۳۰ واحد رسید. در فرابورس امروز بیش از ۳۰۴ هزار معامله به ارزش ۵۷۶۹ میلیارد تومان انجام شد.

آریا، هرمز، خاوور، شگویا و تجلی از نمادهای تاثیرگذار و کرومیت، فصبا، کرمان و خاور از نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

در ماههای اخیر و تا قبل از هفته گذشته وضعیت بازار بورس نوسانی بود؛ به طوری که در نیمی از روزهای هفته رشد و نیم دیگر دچار کاهش می‌شد. اما امروز ششمین روزی است که بازار سرمایه، سبز به کار خود پایان داده است.

انتهای پیام/