مدیرکل کمیته امداد قم:

فرهنگ انفاق و نیکوکاری در نسل‌های سوم و چهارم انقلاب ترویج شود

صافی نیوز / شبکه‌های نیکوکاری امروز از محلی به ملی و فراملی تبدیل شده‌اند و باید در بین نسلی کردن فرهنگ انفاق و نیکوکاری تلاش کنند.

به گزارش صافی، چهارمین همایش خادمین مرکز نیکوکاری کشور با حضور رئیس کمیته امداد، استاندار قم و جنعی از مدیران استانی و کشوری و نمایندگان ۶۵ شهر کشور در شهر مقدس قم برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه خدمات مراکز نیکوکاری از محلی به ملی و فراملی تبدیل شده است گفت: همایش خادمین مرکز نیکوکاری و گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خان احسان حسینی، امروز به بزرگترین موکب جهان اسلام و یک قدرت بزرگ تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه هنر کمیته امداد ایجاد ارزش افزوده در درآمدهای دولتی و مردمی و اثربخش کردن آنهاست تصریح کرد: الگوی نذرواره حسینی با اقدامات هنرمندانه و مبتکرانه ثابت کرد که می‌توان اتفاقات آنی و لحظه‌ای را به اتفاقات مستمر و پایدار تبدیل کرد.

مسعودیان‌راد از پیوست فرهنگی قوی نذرواره حسینی یاد کرد و ادامه داد: احیای سبک زندگی عبرت آموز شهدای کربلا می‌تواند کمک بسیار ارزشمندی در پیشگیری از آسیب ها و چالش های اجتماعی در جامعه داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان قم از فراموشی و کمرنگ شدن فرهنگ خیر و احسان در نسل جدید انتقاد و تایید کرد: باید فرهنگ بین نسلی انفاق و نیکوکاری در نسل سوم و چهارم انقلاب شکوفا و ترویج شود.

وی با ابراز خرسندی از ایجاد شبکه در این نذرواره وی افزود این مرکز نیکوکاری حلقه وصل ۹۰۰۰ مرکز نیکوکاری در کشور خواهد بود و با شبکه سازی قیام حضرت حجت تحقق خواهد یافت.
انتهای پیام/