پایان کار سارقان موبایل قاپ در”ورامین”

صافی نیوز / فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان موبایل قاپ و کشف ۵۰ فقره سرقت در شهرستان "ورامین" خبر داد.

به گزارش صافی،  “کیومرث عزیزی”درباره جزئیات این خبر اظهار داشت:با توجه به وقوع چند فقره سرقت موبایل قاپی در سطح شهرستان ورامین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به رصد اطلاعاتی و عملیاتی و آموزش های لازم به فروشگاه های موبایل فروشی ، هنگامی که خانمی جهت فروش ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون به یکی از موبایل فروشی ها مراجعه می کند بلافاصله مامورین مطلع و پس از هماهنگی قضائی وارد عمل می شوند .

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: مأموران پس از شناسایی متهمه با همکاری کارکنان پلیس زن نسبت به دستگیری وی اقدام و از داخل کیف متهمه ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و در تحقیقات صورت گرفته وی همدستان خود به هویت های معلوم را معرفی کرد.

عزیزی در ادامه بیان داشت :ماموران با تشکیل چندین اکیپ به مخفیگاه سارقان اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه همدست متهمه و یک نفر مالخراموال مسروقه را دستگیر و در بازرسی از محل ۵ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند دیگر کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه متهمان پس ازانتقال به کلانتری و مواجه با ادله و مستندات لب به اعتراف گشودند تصریح کرد: در ادامه تحقیقات تکمیلی پلیس، متهمان به ۵۰ فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان اقرار کردند.

“عزیزی” با اشاره به معرفی ۳ متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست تا نسبت به وقوع این گونه سرقت ها حساسیت بیشتری داشته و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/