مکان‌های پربازدید سنگاپور در کجا قرار دارند؟

صافی - سنگاپور یکی از کشورهای واقع شده در جنوب شرقی قاره آسیا است. این کشور تا سال ۱۹۶۳ تحت استعمار بریتانیا قرار داشت. این کشور امروزه از مدرن‌ترین و ثروتمندترین کشورهای آسیا است. صنعت گردشگری این کشور نیز روز‌به‌روز رو به پیشرفت است. این شهر با داشتن باغ‌های زیاد و البته زیبا، در حوزه گردشگری خارجی، بسیار خوب عمل کرده است. پایتخت سنگاپور نیز مانند نام کشورش، سنگاپور نام دارد.

ما در این لیست نگاهی به پربازدیدترین مکان‌های توریستی این کشور می‌اندازیم و آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم، تا اگر قصد سفر به این کشور زیبا را داشتید، از این مکان‌ها بتوانید بازدید کنید.

موزه علم هنر

singapore6

این موزه از سازه‌های نمادینی است که در مجموعه شن‌های خلیج مارینا و در مجاورت خلیج مارینا قرار دارد. این موزه با توجه به شکل متفاوتی که دارد، ترکیب علم و هنر جهان را به نمایش می‌گذارد.

این موزه به تازگی با تغییرات اخیر خود به مجموعه‌های دائمی نمایشگاهی منتقل شد و با نام دنیای آینده نیز شناخته می‌شود. در این نمایشگاه نیز بازدیدکنندگان می‌توانند با مجموعه‌ای از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های تعاملی آشنا شوند.

گالری ملی سنگاپور

singapore5

این گالری ملی در دو ساختمان سابق دیوان عالی و شورای شهر قرار دارد. در این مجموعه، هنرهای مدرنی که توسط هنرمندان سراسر جنوب شرق آسیا ارائه می‌شوند، به نمایش در می‌آید.

موزه ملی سنگاپور

singapore4

بزرگترین و مهمترین موزه سنگاپور، موزه ملی این کشور است. این موزه از دو گالری تشکیل شده است.

اولین گالری مربوط به سبک زندگی، غذا، عکاسی و فیلم و صنعت مد است و دومین گالری نیز تاریخ این کشور را از قرن چهارده تاکنون به نمایش گذاشته است.

هاو پار ویلا

singapore3

این مجموعه تفریحی در سنگاپور به عنوان راهی برای والدین برای تعلیم و تربیت فرزندان خود از طریق عروسک‌ها، حیوانات و اسطوره‌های چینی است. اگر چه برخی از مجسمه‌ها و عروسک‌های این مجموعه، ترسناک به نظر می‌آیند، اما بهتر است درهنگام سفر به این کشور از این مجموعه هم بازدید کنید.

باغ گیاه‌شناسی سنگاپور

singapore2

این باغ برای اولین بار در سال ۱۸۵۹ افتتاح شد و یکی از قدیمی‌ترین پارک‌های این کشور به حساب می‌آید. این پارک زیبا و سرسبز در مرکز شهر شلوغ سنگاپور قرار دارد.

این پارک دارای بیش از صدهزار گونه گیاهی است و هم‌چنین از مهمترین مراکز تحقیق و رشد گیاهان در جهان محسوب می‌شود.

علاوه‌بر گیاهان، در این مجموعه ممکن است با حیوانات کوچک و نسبتا بزرگ نیز روبه‌رو شوید، اما این را هم بدانید که این حیوانات کاملا بی‌خطر هستند و تهدید برای انسان به شمار نمی‌آیند.

جزیره لازاروس

singapore1

برای بازدید از این جزیره نیاز به برنامه‌ریزی بیشتری در طول سفر خود خواهید داشت. کشتی‌هایی که در ساعت‌های مقرر از جزیره مارینا تا جزیره لازاروس می‌روند، بابت بلیت رفت و برگشت، ۱۸ دلار سنگاپور از شما دریافت می‌کنند.

در این جزیره هیچ فروشگاه و یا سوپرمارکتی وجود ندارد. بنابراین باید همراه خود به مقدار کافی آب، تنقلات و کرم ضدآفتاب داشته باشید.

یکی از جاذبه‌های اصلی این جزیره، آب شفاف و کریستالی آن است که تا مدت‌ها از دیدن آن سیر نمی‌شوید و علاقه‌ای نیز به ترک جزیره نخواهید داشت.

هند کوچک

singapore7

هند کوچک یکی از مراکز فرهنگی سنگاپور است و اگر علاقه‌ای به پیاده‌روی داشته باشید می‌توانید از این منطقه بازدید داشته باشید.

این محله از رنگ‌ها، صداها و عطر‌های خوشبو، پر شده است و حسی متفاوت را در این منطقه احساس خواهید کرد.

هم‌چنین، اکثر فروشگاه‌های این منطقه به صورت ۲۴ ساعته فعالیت می‌کنند و اگر نیازی به خرید وسایل داشته باشید، می‌توانید از این فروشگاه‌ها خرید کنید.

انتهای پیام/