22:47 1403/02/24
نامه تفصیلی روحانی:
صافی نیوز / پس از ارسال چهار نامه برای بیان موارد و سه نامه برای اعلام مستندات ردصلاحیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رئیس‌جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم در نامه‌ای خطاب به ملت ایران، گزارشی از دلایل طرح شده توسط شورای نگهبان ارائه داد و اعلام کرد: «این دفاعیه‌ی شخصی من نیست، بلکه دفاع از جمهوریت (و اسلامیت) نظام است؛ دفاعیه‌ای برای نهاد ریاست‌جمهوری که به‌ عنوان وکیل مستقیم همه ملت ایران نباید بیش از این تضعیف شود.»
رهبر معظم انقلاب:
صافی نیوز / رهبر انقلاب در دیدار اعضای هیئت علمی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه‌السلام با بیان اینکه معارف ائمه(ع) باید به زبان فنی و شیوه‌های درست به دنیا منعکس شود، تاکید کردند که به نظر من ما به عنوان شیعه، به عنوان مجموعه‌ی اهل تشیّع، یکی از وظایف بزرگمان این است که ائمّه‌ی خودمان را به دنیا معرفی کنیم.
صافی نیوز / رئیس کل دادگستری استان تهران به ارائه گزارشی ادرباره دعاوی مطرح‌شده علیه رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا پرداخت.
کنعانی:
صافی نیوز / سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: مواضع رسمی ایران در خصوص سلاح‌های کشتار جمعی از طریق مقامات عالی ایران بارها بیان شده و در دکترین هسته‌ای ایران هیچگونه تغییری ایجاد نشده است. وی همچنین بیان کرد گفت‌وگوی دیپلماتیک بین ما و طرف آمریکایی از طریق واسطه‌ها و در چارچوب مذاکرات رفع تحریم‌ها انجام می‌شود و این گفت‌وگوها و مذاکرات یک روند مستمر را طی کرده است و تا این مرحله مذاکرات به فواصل از طریق واسطه‌ها انجام شده است.
صافی نیوز / عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به لایحه عفاف و حجاب گفت: ما در لایحه عفاف و حجاب جریمه ۱.۵ میلیون تومانی کشف حجاب را پیش‌بینی کردیم قرار بود این جریمه از حساب افراد کم شود که مجمع تشخیص به آن ایراد گرفت لذا مقرر شد که اگر این جریمه ظرف یک هفته پرداخت نشود محدودیت‌هایی اعمال شود.
صافی نیوز / اصلی‌ترین نیاز، بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور است، تا زمانی که این موضوعات رفع نشود نمی‌توان به هیچ شکلی انتظار داشت که اوضاع آسیب‌های اجتماعی و کودکان بی سرپرست بهبود یابد چون منشا تمامی این موضوعات به نوسانات اقتصادی و موضوع تامین معیشت خانوارها باز می‌گردد.
صافی نیوز / کشورها باید از مطالعات اندیشمندان در این زمینه استفاده و نمونه برداری کنند چرا که برای بقای بشر به آن نیاز است. در واقع مدیریت محیط زیست توسط قانون ضرورت و اهمیت پیدا می کند.
صافی نیوز / حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.
صافی نیوز / به ‌عنوان راه ‌حل پیشرو ارتباطات تجاری در دنیا، ‌باید که متعهد به اتصال تیم ‌ها، مشتریان و تامین ‌کنندگان از طریق راه‌ حل‌ های نرم ‌افزاری و مشارکت‌ های شبکه باشیم.
صافی نیوز / مشاور رسانه‌ای معاونت پارلمانی ریاست جمهوری با اشاره به انتصاب حسینی به‌عنوان مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور گفت: علت استعفای معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، شکل‌گیری مجلس جدید و فضای متفاوت آن و ضرورت برنامه‌ریزی جدید متناسب با مقتضیات مجلس دوازدهم بود.
صافی نیوز / سید محمد حسینی در نامه‌ای به رئیسی از سمت معاونت پارلمانی ریاست جمهوری استعفا کرد.
صافی را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

  پیگیری سوژه و مشکلات مردمی

صافی نیوز / خسرو معتضد، تاریخ نگار می‌گوید که واژه خلیج فارس پانصدسال پیش از میلاد وجود داشته است.
لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت