19:21 1403/04/08

آغاز راستی‌آزمایی صورت‌های مالی استقلال و پرسپولیس

نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس از بررسی و راستی آزمایی چند هزار برگ صورت مالی و اسناد و مدارک دو باشگاه بزرگ ایران در مجلس خبر داد.
no-photos

جمشید جعفرپور با اشاره به برگزاری نشست‎‌های مقدماتی اعضای کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: در حال حاضر مدارک لازم برای انجام تحقیق و تفحص از دو باشگاه درخواست شده و مدارک لازم و صورت‌های مالی را از دو باشگاه دریافت کردیم. تیم‌های کارشناسی مشغول بررسی مدارک واصله به هیأت تحقیق و تفحص هستند.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین امور کارشناسی تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها آغاز شده و نشست بعدی به گزارش کار کارشناسی کارشناسان هیأت تحقیق و تفحص اختصاص خواهد داشت.

جعفرپور ادامه داد: میزان مصارف و هزینه‌های شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال اخیر علی الخصوص تیم‌های تحت پوشش و محل هزینه کرد آن، میزان جریمه‌های ملی و بین‌المللی، سازوکار نظارتی و راهبری، تغییرات سازمانی و انتصابات ستادی شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال اخیر از محورهای این طرح تحقیق و تفحص است که تمرکز اصلی هیأت بر این مسائل است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدارک اسناد مورد بررسی که عمدتا اسناد و صورت‌های مالی دو باشگاه است، چند هزار برگ است که همه این موارد توسط کارشناسان هیأت مورد راستی آزمایی قرار خواهد گرفت.

نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان که با خانه ملت صحبت کرده است، در پایان گفت: آیین نامه داخلی مجلس فرصت ۶ ماهه‌ای برای ارائه گزارش هیأت به کمیسیون و صحن علنی تعیین کرده است که در صورت وجود تخلفات در این پرونده طرح با رأی صحن علنی به قوه قضاییه ارجاع می‌شود.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت