21:34 1403/04/07
مهدی ابارشی:

اعتمادسازی در روستاها برای استقبال از بیمه روستایی و عشایری ضروری است

صافی – مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان تهران با اشاره به اینکه یکی از دلایل عدم استقبال مردم از بیمه روستایی و عشایری عدم اعتمادسازی درست و به‌موقع است گفت: اعتمادسازی در روستاها برای استقبال از بیمه روستایی و عشایری ضروری است.
no-photos

مهدی ابارشی در جلسه هم‌اندیشی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان قرچک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به وضعیت بیمه در شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: سال گذشته شهرستان قرچک یکی از بهترین شهرستان‌ها در عملکرد بیمه روستائیان بود که امسال نیز امیدواریم در این زمینه نیز حائز رتبه شوند.

وی بیان کرد: خردادماه و تیرماه سال گذشته آخرین زمانی بود که افراد بالای 50 سال می‌توانستند عضو بیمه روستایی شوند و قانون مجلس ابلاغ‌ شده بود و 2 ماه فرصت داشتند که شهرستان قرچک اطلاع‌رسانی خوبی در روستاها انجام داد که استقبال خوبی هم از این طرح شد.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان تهران ادامه داد: اگر همین توجه و عنایت سال گذشته را استمرار دهیم، قطعاً مردم روستا در بحث بیمه روستایی و عشایری استقبال خوبی خواهند داشت.

ابارشی با اشاره به دلایل عدم استقبال از این طرح تصریح کرد: یکی از دلایل عدم استقبال مردم از این خدمت عدم اطلاع‌رسانی و اعتمادسازی درست و به‌موقع است که باید اعتمادسازی در بین مردم روستا افزایش پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با اطلاع‌رسانی درست روستاییان استان تهران بتوانند هر چه بهتر از این خدمت استفاده کنند تا در مواقع مورد نیاز بیمه به کمک آنها آمده و از آلام و رنج‌های آنها بکاهد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت