14:21 1403/04/06

حضور موفق صنایع غذایی در بازارهای خارجی

no-photos

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران تاکید کرد: اینکه امروز توانسته‌‌‌ایم در بازارهای خارجی حضور پیدا داشته باشیم، به سبب وجود کارآفرینان فعال در صنایع غذایی، نگاه صادراتی و رقابت‌‌پذیری است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، در همایش تقدیر از تولیدکنندگان برتر صنایع غذایی، مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نیز با اشاره به ضرورت برندسازی در اقتصاد امروز جهان گفت: آنقدر که در بحث برندسازی صنایع غذایی خوب عمل کردیم، در بحث برندسازی برای سبزیجات و میوه‌‌‌‌جات هنوز عقب هستیم و نتوانسته‌‌‌‌ایم برندهایی جهانی ایجاد کنیم.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌‌‌‌‌هایی که در کشور وجود دارد، می‌‌توانیم شرکت‌‌ها و برندهای معتبری ایجاد کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اشاره به رشد قابل توجه صنایع غذایی اظهار داشت: اینکه امروز توانسته‌‌‌ایم در بازارهای خارجی حضور پیدا داشته باشیم، به سبب وجود کارآفرینان فعال در صنایع غذایی، نگاه صادراتی و رقابت‌‌پذیری است.

خوانساری ادامه داد: صنایع غذایی مانند صنایع کاشی و سرامیک، صنعتی بود که توانست در رقابت رشد کند.

وی به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور پرداخت و تصریح کرد: شاخص‌‌‌هایی مانند تورم و نوسانات نرخ ارز تولید را دچار مشکل کرده است و در این میان، صنایع غذایی جزو صنایعی است که آسیب کمتری دیده و خواهد دید.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت