3:38 1403/04/08

برنامه های منسجمی برای نمایش دستاوردهای دفاع مقدس آماده شده است

no-photos

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: بنیاد متبوعش، از خرداد امسال یک برنامه منسجمی را برای نمایشگاه‌های دستاوردهای دفاع مقدس در سراسر کشور هماهنگ و اجرا کرده‌ است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در آیین افتتاح نمایشگاه های دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با عنوان (چهل سال افتخار و ایستادگی)،گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از خرداد امسال یک برنامه منسجمی را برای نمایشگاه های دستاوردهای دفاع مقدس در سراسر کشور هماهنگ و اجرا کرده است.

وی گفت: ۴۵ روز پیش از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، مسئولیت ملی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس به بنیاد حفظ آثار محول و کمتر از یک ماه این نمایشگاه برگزار شد.

کارگر افزود: این نمایشگاه توانست دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی را در حوزه‌های دفاعی، فرهنگی، هسته ای، علمی و هنری به نمایش بگذارد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: از جمله برنامه های جاری در نمایشگاه های دستاوردهای چهل سال انقلاب اسلامی، اهتزاز بلندترین پرچم جمهوری اسلامی ایران، اکران فیلم های جشنواره فجر و نشست های تخصصی در حوزه‌های مختلف است.

وی گفت: در سال گذشته بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ۱۰ موزه دفاع مقدس را در ۱۰ استان کشور از همین مکان افتتاح کرد و امروز شاهد هستیم ۱۵ موزه دفاع مقدس در سراسر کشور فعال هستند و ۶ موزه دیگر هم افتتاح خواهند شد و در ۲۱ استان دارای موزه دفاع مقدس خواهیم شد.

کارگر تصریح کرد: در بسیاری از حوزه ها رشد داشتیم از جمله حوزه کتاب که رشد چشم گیری در آن داشتیم و همچنین در حوزه راهیان نور بیش از ۶ میلیون نفر مشارکت دارند که رشد چشم گیری است و البته ۸۰ درصد این جمعیت هم از جوانان هستند.

وی یادآورشد: همزمان با این نمایشگاه در فرودگاه و مصلی تهران نمایشگاه های دفاعی دیگری در حال برگزاری است.

رئیس بنیاد حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه همزمان با این نمایشگاه در فرودگاه و مصلی تهران نمایشگاه های دفاعی دیگری در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: از همه مسئولان لشکری و کشوری که در برپایی این نمایشگاه ما را یاری کردند به خصوص رئیس ستادکل نیروهای مسلح کمال قدردانی و تشکر را دارم.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت