11:33 1403/04/06

ایران در لجستیک و زنجیره تامین در جهان ۳۲ پله صعود کرد

no-photos

تهران- ایرنا- سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: جایگاه ایران در لجستیک و زنجیره تامین در جهان به رتبه ۶۴ ارتقا یافته است در حالی که در سال ۲۰۱۶ میلادی کشورمان در رتبه ۹۶ قرار داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «بهمن حسین زاده» روز شنبه در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین صنایع و تجهیزات وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی، افزود: لجستیک در کاهش هزینه های تمام شده تولید نقش مهمی ایفا می‌کند و تسهیل حمل و نقل کالا از یک منطقه به منطقه دیگر، از ویژگی ها و مزیت های نظام لجستیک و زنجیره تامین است.
وی با اشاره به مزیت های نظام لجستیک و زنجیره تامین در بین کشور های جهان، اظهار داشت: خوشبختانه در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین ۴۶ شرکت دولتی و خصوصی حضور دارند و یک شرکت نیز از کشور چین در این نمایشگاه، شرکت کرده است.
حسین زاده با بیان اینکه آلمان در رتبه نخست لجستیک و زنجیره تامین قرار دارد، گفت: این بخش مهم اقتصادی مزیت های اشتغالزایی و توسعه ترانزیت کالا در جهان نقش مهمی دارد.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: امروزه در جهان پیشرفت کشور ها مرهون لجستیک و زنجیره تامین است که با استفاده از شبکه اینترنت، کشورهای مختلف جهان می‌توانند به سرعت در این زمینه به پیشرفت برسند.
«ولی ملکی» بیان کرد: ایران اکنون در رتبه ۶۴ قرار دارد و این جایگاه خوبی برای ایران در بخش لجستیک و زنجیره تامین نیست و باید تلاش کنیم با تبادل اطلاعات مورد نیاز در این بخش جایگاه ایران را در این زمینه ارتقا بخشیم.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه در ارایه توانمندی های ایران در زمینه لجستیک و زنجیره تامین مهم است و بدون توجه به این بخش تامین کالا به سهولت در جهان میسر نیست.
به گزارش ایرنا، چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین روزهای ۱۳ تا ۱۶ بهمن ماه امسال در مرکز بین المللی نمایشگاه های تهران برگزار می شود.
اقتصام** ۱۱۰۸**۹۱۳۲*۲۰۲۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت