21:12 1403/04/07

حوزه صنعت با روحیه بسیجی در خط مقدم جنگ اقتصادی است

no-photos

کرج – ایرنا – وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حوزه صنعت، معدن و تجارت با روحیه و تلاش بسیجی وار در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، علی رحمانی بعداز ظهر شنبه همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر در آئین آغاز عملیات اجرایی یک هزار و ۴۲۲ پروژه محرومیت زدایی که در ستاد سپاه استان البرز برگزار شد، افزود:امروز در یک جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و بخش های صنعت ، معدن و تجارت به عنوان خط مقدم این جبهه در کل کشور با روحیه بسیجی برای رفع مشکلات تلاش می کنند.
وی ادامه داد: امروز دولت فرامین رهبرمعظم انقلاب را نصب العین قرار داده و برای توسعه و حفظ صنایع و ایجاد اشتغال کار جهادی در پیش گرفته است.
رحمانی با اشاره به طرح های محرومیت زدایی سپاه گفت: این اقدام در مسیر رفع محرومیت از مناطق مختلف کشور بوده که تحقق آن از آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است و همه در آن مشارکت خواهیم داشت.
وی اظهار داشت: در اجرای این طرح ها بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و صنعتی با تمام توان پای کار خواهند بود.
وزیر صمت اضافه کرد: از تمام دستگاه ها، ادارات، استانداران و نمایندگان مجلس انتظار داریم که با تمام توان برای حفظ و توسعه تولید و رفع مشکلات اقتصادی کشور کمک کنند.
وی تاکید کرد که با حفظ تولید، اشتغال تثبیت می شود و مشکلات اساسی کشور اعم از بیکاری و محرومیت با پشتوانه تولید رفع خواهد شد.
وزیرصنعت، معدن و تجارت که امروز به استان البرز سفر کرده ضمن گشایش چند طرح تولیدی و صنعتی از تعدادی از صنایع استان بازدید کرد.
امروز نیز عملیات اجرایی ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی، عام المنفعه و زودبازده با پیام ویدئو کنفرانس سردار غیب پور رئیس بسیج سازندگی در کشور آغاز شد.
۶۱۵۶/ ۶۱۵۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت