8:34 1403/04/08

وزیر جهاد کشاورزی امروز در مجلس حضور می یابد

no-photos

تهران-ایرنا- محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی امروز برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان در جلسه علنی امروز – یکشنبه – مجلس شورای اسلامی حضور می یابد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، جلسه علنی امروز خانه ملت با حضور ۱۹۶ نماینده و به ریاست علی مطهری نایب رییس دوم مجلس آغاز شد.
امیر حسین قاضی زاده عضو هیات رییسه در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس گفت: نمایندگان در جلسه علنی امروز به ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد طرح یک فوریتی اصلاح قانون بودجه سال ۱۳۹۷ کل کشور، گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور می پردازند.
وی افزود: قرار است بررسی ‌تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس‌ شورای ‌اسلامی مبنی بر تشکیل کمیسیون ویژه پیشگیری و نظارت بر کاهش آسیب‌های اجتماعی‌ با اولویت خانواده در جلسه امروز بررسی شود.
وی ادامه داد: نمایندگان در جلسه امروز به ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد عدم اجرای قانون تضمین خرید محصولات اساسی کشاورزی می پردازند.
قاضی زاده هاشمی افزود: وزیر جهاد کشاورزی نیز برای پاسخ به سوال های اسدالله عباسی نماینده مردم املش و رودسر، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران در مجلس و جمعی دیگر از نمایندگان در جلسه امروز مجلس حضور می یابد.
سیام**۹۱۲۱**۱۰۵۸**۱۳۳۶
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت