8:27 1403/04/09

مداخله رژیم صهیونیستی در روابط ایران – بلغارستان در پی سفر عراقچی به این کشور

no-photos

سفارت رژیم صهیونیستی در بلغارستان در پی سفر معاون وزیر امور خارجه ایران به بلغارستان، با اظهارات بدخواهانه و مداخله‌جویانه سعی در تخریب روابط ایران و بلغارستان داشته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از صوفیا گلوب، سفارت رژیم صهیونیستی در بلغارستان به دنبال سفر عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه ایران به بلغارستان در اظهاری مداخله‌جویانه گفت که ایران شریک قابل اعتمادی برای دموکراسی نیست.

سفارت رژیم صهیونیستی در این باره مدعی شد که عقاید شیعی بنیادی ایران با ارزش‌های قابل قدردانی برای حکومت‌های مردم‌سالار مغایرت آشکار دارد که از جمله این ارزش‌ها آزادی فردی و حقوق بشر هستند.

سفارت سرزمین‌های اشغالی در بلغارستان همچنین به ادعای خود افزود: ایران سیاستی متجاوزانه و سلطه‌جویانه را اجرا می‌کند که تهدید بزرگ برای صلح و امنیت جهانی در بر دارد که خاورمیانه و اروپا را نیز در بر می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، رژیم صهیونیستی در حالی که خود با فعالیت‌های غیر قانونی و سیاست‌های مداخله‌جویانه تهدید بزرگی برای صلح و امنیت جهانی به‌شمار می‌رود، بارها با تکرار ادعاهایی بی اساس به دنبال کارشکنی در روابط ایران با سایر کشورها بوده است.

انتهای پیام

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت