4:40 1403/04/06

جنگ ستاره ها در هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال

no-photos

تهران- ایرنا- حساس ترین دیدار نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال در هفته چهاردهم برگزار می شود که در این مسابقه شیمیدر میزبان پتروشیمی خواهد بود.

به گزارش ایرنا، در جریان دیدارهای این هفته دو تیم مدعی پتروشیمی و شیمیدر به مصاف هم می روند. دو تیم که صدرنشین های لیگ هستند حساس ترین دیدار مسابقه این فصل را برابر هم برگزار می کنند و سالن آزادی میزبان این دیدار خواهد بود.
دو تیم در شرایطی به مصاف هم می روند که در دور رفت پتروشیمی توانست شیمیدر را در خانه اش شکست دهد و حالا به تهران می آید تا در خانه حریفش به میدان برود. شاگردان مهران حاتمی فصلی خوب را شروع کرده اند و با اینکه همچنان به خاطر از دست دادن جام باشگاه های جهان با نامه نگاری های فدراسیون، ناراحت هستند اما در لیگ درخشیده اند و در این هفته به دنبال ادامه روند شکست ناپذیری خود خواهند بود.
در طرف دیگر هم شیمیدر شرایط بسیار خوبی دارد. شاگردان محمدرضا اسلامی در مسابقه قبلی خود با تمام حواشی که ذوبی ها ساختند توانستند در اصفهان این تیم را شکست دهند و حالا در خانه منتظر پتروشیمی هستند و می خواهند انتقام باخت دور رفت را بگیرند.
نبرد این دو تیم تقابل ستاره های بسکتبال کشور است که در ترکیب پتروشیمی و شیمیدر قرار دارند و همین مساله می تواند جذابیت رقابت را بیشتر کند و باعث شود دوباره شور و هیجان به سالن آزادی برگردد.
در دیگر مسابقه این هفته نفت آبادان میزبان پگاه تهران است. نفتی ها نیز جزو مدعیان این فصل به حساب می آیند و بعد از برد در بازی قبلی خود باید برابر پگاهی به میدان بروند که در دیدارهای اخیرش علی رغم کسب پیروزی نشان داده تیمی توانمند است و می تواند دردسرساز شود.
اصفهان و دزفول نیز میزبان دو مسابقه بعدی هفته چهاردهم هستند. ذوب آهن که در دیدار قبلی اش حواشی زیادی در سالن ملت داشت فردا میزبان آویژه صنعت مشهد است. فرزاد کوهیان در این فصل نتوانسته عملکرد خوبی روی نیمکت ذوب آهن داشته باشد و جایگاه تیمش در جدول برای پلی آف نیز مناسب نیست و به همین دلیل به دنبال پیروزی در این دیدار خانگی است تا بتواند شرایط تیمش را بهتر کند اما کار ساده ای برابر نماینده مشهد نخواهد داشت.
رعد پدافند دزفول نیز مشکل میزبانی اش را حل کرده و دوباره در این شهر به مصاف حریفانش می رود و در این هفته باید برابر شهرداری گرگان بازی کند.
برنامه هفته چهاردهم:
شیمیدر- پتروشیمی
ذوب آهن- آویژه صنعت
نفت آبادان- پگاه
رعد پدافند- شهرداری گرگان
ورزشی**ع-ح**۲۰۲۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت