18:22 1403/04/07

۲۳۳ نماینده از برگزاری رزمایش فداییان ولایت نیروی هوایی ارتش تقدیر کردند

no-photos

تهران-ایرنا-۲۳۳ نماینده مجلس در بیانیه ای از تلاش های صادقانه و مجاهدت خستگی ناپذیر فرماندهان، افسران و درجه داران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی برای برگزاری موفقیت آمیر رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، در این بیانیه که علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رییسه در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس مجلس آن را قرائت کرد، آمده است: هشتمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران به منظور ارتقای توان رزمی و دفاعی ارتش و ارسال پیام صلح و دوستی به کشورهای منطقه در منطقه عمومی اصفهان و به مدت دو روز برگزار شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این بیانیه به نام ملت ایران از تلاش های صادقانه و مجاهدت خستگی ناپذیر فرماندهان، افسران و درجه داران نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران به خصوص فرمانده نیروی هوایی در برگزاری موفقیت آمیز این رزمایش قدردانی کردند.
در بخش دیگری از این بیانیه نمایندگان مجلس ابراز امیدواری کردند فرماندهان، افسران و درجه داران نیروی هوایی با توکل به خدا و عنایت حضرت ولیعصر (عج) تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب همواره در انجام وظیفه سربازی موفق و منصور باشند.
سیام*۹۱۲۱**۱۰۵۸**۱۳۳۶
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت