9:53 1403/04/06

پیشنهاد تیم چینی به ستاره ناپولی

no-photos

دالیان چین تصمیم دارد با پیشنهادی که رد کردنش آسان نیست «مارک همسیک»، اسطوره و کاپیتان تیم فوتبال ناپولی را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال ایتالیایی ناپولی در آستانه از دست دادن یکی از اسطوره‌های تیمش است و قرار است کاپیتان مارک همسیک با قراردادی وسوسه‌کننده راهی دالیان ییفانگ از لیگ چین شود. در دیدار مقابل سامپدوریا وقتی او در دقیقه ۷۴ تعویض شد و زمین بازی را ترک کرد هواداران عکس‌العملی فوق‌العاده نشان داده و با او خداحافظی کردند.

بعد از بازی کارلو آنچلوتی اعتراف کرد پیشنهاد تیم چینی پیشنهادی بوده که بازیکن اهل اسلواکی توان رد کردن آن را نداشته است. سرمربی ایتالیایی گفت: مذاکرات ادامه دارند و باید شرایط را بسنجیم و با خود بازیکن هم مشورت کنیم. اما باشگاه برای او احترام زیادی قائل است. اگر خودش بخواهد تجربه‌ای جدید داشته باشد مطمئنا این پیشنهاد خوشحالش خواهد کرد، اما همه‌چیز به اختیار خود این بازیکن است. ما هم در میانه زمین پوشش خوبی داریم، انقدر که اجازه دادیم مارکو روگ هم از تیم برود.

دالیان می‌خواهد پیشنهاد تمدید قرارداد ۲۰ میلیون یورویی به ناپولی و دستمزد سالی ۹ میلیون یورویی به این بازیکن بدهد. اگر او برود بعد از ۵۱۹ بازی برای ناپولی در ۱۲ سال این باشگاه را ترک کرده و ۱۲۱ گل هم برای تیمش زده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت