12:59 1403/04/06

استعدادیابی جای برنامه های کنکوری را می گیرد

no-photos

تهران- ایرنا- معاون سیمای سازمان صداوسیما عنوان کرد: سیما پس از کاهش برنامه های کنکوری، تصمیم به تولید چندین برنامه استعدادیابی گرفته است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، «مرتضی میرباقری» راه اندازی مسابقات مختلف استعدادیابی در تلویزیون را راهبرد سیما خواند و گفت: ما به شدت نیازمند حضور نیروهای مختلف در عرصه‌های متنوع هستیم.
چندی پیش میر باقری در جشنواره نماهنگ فجر هم به این موضوع اشاره و تاکید کرده بود که استعدادیابی در زمینه کلیپ‌سازی را در دستورکار برنامه‌سازی سیما قرار داده است.
معاون سیما با تاکید به کمبود نیرو در هنرهای مختلف، عنوان کرد: امروز در زمینه طنز هم دست ما بسیار خالی است و به طنزپردازان جدید نیاز داریم همچنین در ساختارهای مختلف به کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر اگرچه در شکل کمتر نیازمندیم.
میرباقری در بخش دیگری درباره اینکه صدا و سیما در حال حاضر چندین برنامه استعدادیابی در دستور کار دارد و این می‌تواند منجر به موازی‌کار شود هم اظهار داشت: این مساله اشکالی ندارد و ما نگران آن نیستیم مگر آن که چند مسابقه اگر به صورت موازی به یک موضوع بپردازند.
معاون سیما با تاکید بر اینکه استعدادیابی یکی از راهبردهای سازمان صداوسیما در برنامه‌سازی است، عنوان کرد: اگر تولید مسابقات استعدادیابی حساب شده باشد اشکالی ندارد، ما این راهبرد را در ارتباط با طنز راه انداختیم و حالا هم وارد حوزه‌های دیگر خواهیم شد.
میرباقری در پایان درباره کاهش برنامه‌های تلویزیونی در حوزه اسپانسرهای کنکوری نیز خبر داد: برنامه‌های کنکوری سیما تا حدود ۵۰ درصد کاهش یافته است چون این مساله برای خود ما مهم بود. وقتی تصمیم درستی در رابطه با برخی برنامه ها گرفته شود حتما پیگیری خواهد شد.
فراهنگ**۹۲۱۰** ۹۰۵۳
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت