13:55 1403/04/06

عراق اجازه تعرض به همسایگان خود را نخواهد داد

no-photos

رهبر جریان حکمت ملی تاکید کرد: با توجه به قانون اساسی عراق که در آن تصریح شده که عراق نباید مایه تهدید امنیت و ثبات منطقه و جهان باشد، این رویکرد که خاک عراق را مبدئی برای تعرض به کشورهای همسایه قرار دهند از نظر ما خلاف منافع ملی و امنیت عراق است و عراق اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

به گزارش ایلنا، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق در واکنش به صحبت‌های روز گذشته دونالد ترامپ، رئیس‌‌‌‌جمهور آمریکا درخصوص حضور نیروهای آمریکایی در خاک عراق برای زیر نظر داشتن ایران، در پیامی توئیتری نوشت: مخالفت شدید خود را با تبدیل عراق به میدان تصفیه حساب‌های منطقه‌ای و بین‌المللی یا مبدائی برای زیر نظر گرفتن دیگر کشورها یا هرگونه حمله به آنها اعلام می‌کنیم.

وی افزود: با توجه به قانون اساسی عراق که در آن تصریح شده که عراق نباید مایه تهدید امنیت و ثبات منطقه و جهان باشد، این رویکرد که خاک عراق را مبدائی برای تعرض به کشورهای همسایه قرار دهند از نظر ما خلاف منافع ملی و امنیت عراق است و عراق اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت