6:25 1403/04/06

تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری آلومینیوم اراک بررسی شد

no-photos

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی طرح تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری آلومینیوم اراک خبر داد.

سید ناصر موسوی لارگانی در گفتگو با خبرنگار مهر، در تشریح جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون امروز دو دستور کار داشت که دستور کار نخست بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری آلومینیوم اراک بود که شاپور محمدی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی خصوصی سازی در نشست امروز کمیسیون حضور یافته و توضیحاتی درباره چگونگی واگذاری آلومینیوم اراک که متعلق به صندوق بازنشستگی بوده ارائه دادند.

عضو رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: در این نشست مقرر شد با توجه به اینکه این واگذاری در حوزه بورس و اوراق بهادار رخ داده و به سازمان خصوصی‌سازی ارتباطی نداشته اطلاعات لازم از سوی سازمان بورس در اختیار متقاضیان قرار گیرد و زمان بندی دو هفته ای برای آن در نظر گرفته شود که در صورت اقناع نمایندگان متقاضی تفحص را پس گرفته و در غیر این صورت مراتب به کمیسیون اعلام تا برای تحقیق و تفحص رای گیری شود.

وی ادامه داد: در ادامه سوال ۱۰ نماینده از وزیر امور اقتصاد و دارایی در حوزه پولی، بانکی، مالیاتی، گمرکی، مناطق آزاد، استمهال وام های زلزله زدگان و کشاورزان مطرح شد که تعدادی از نمایندگان قانع و تعدادی از سوالات به آینده موکول شد تا وزارت امور اقتصادی و دارایی اطلاعات بیشتری در اختیار نمایندگان قرار دهد.

نماینده مردم لنجان افزود: دو نماینده از توضیحات وزیر امور اقتصادی و دارایی قانع نشدند که مقرر شد این دو سال برای طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به هیئت رئیسه ارسال شود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت