2:09 1403/04/09

آماده همکاری با ترکیه برای برقراری امنیت در خلیج عدن هستیم

no-photos

تهران – ایرنا – معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: اگر کشور ترکیه برای برقراری امنیت در خلیج عدن حضور داشته باشد، ما حاضر به همکاری هستیم.

امیر دریادار سیاری روز چهارشنبه در حاشیه نشست خبری با عنوان «چهل سال اقتدار ارتش جمهوری اسلامی» که در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، در پاسخ به سوالی درباره همکاری نظامی ایران و ترکیه در دریا و خلیج عدن اظهار داشت: حضور جمهوری اسلامی در خلیج عدن برای برقراری امنیت در خطوط مواصلاتی است.
وی با بیان این که همه کشورهایی که کشتی های تجاری و نفتکش آن ها از این مسیر می‌کند، برای برقراری و تامین امنیت خود در منطقه حضور پیدا می کنند، افزود: اگر کشور ترکیه هم برای برقراری امنیت حضور داشته باشد، ما حاضر به همکاری هستیم.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی در پاسخ به سوال دیگری درباره همکاری منطقه ای ایران و ترکیه برای مبارزه با تروریسم گفت: اگر تروریسم در منطقه کنترل نشود همه کشور ها از آن آسیب می بینند.
سیاری تاکید کرد: بنابراین لازمه کنترل تروریسم در سطح منطقه ای برای کشورهایی که آن را می شناسند و ماهیت و ریشه آن را می دانند، همکاری صمیمانه و صادقانه است و در این صورت می توانیم در مقابل تروریسم پیروز شویم.
سیام**۹۳۱۴**۱۵۳۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت