10:00 1403/04/05

قدرت و پیشرفت دفاعی کشور باید در زمینه های مختلف الگو باشد

no-photos

ساری – ایرنا – معاون آموزشی وزیر دفاع گفت : قدرت و پیشرفت دفاعی کشور باید در زمینه های مختلف الگو باشد و کشور را در جنبه‌های مختلف به توسعه پایدار برساند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در دومین همایش ملی موتورهای درونسوز در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل افزود: وقتی ایران در قدرت دفاعی به نقطه ای از اقتدار رسیده است که شگفتی همگان را به همراه داشته، بدون تردید این امر می تواند در صنعت خودرو و حتی وسایل خانگی ما هم شگفتی خلق کند.
وی ادامه داد: پیشرفت و قدرت دفاعی ایران در زمان سخت ترین تحریم های استکبار به دست آمد، بنا بر این تحریم نمی تواند بهانه عدم پیشرفت باشد.
رئیس دانشگاه مالک اشتر گفت: امروز جوانان نخبه زیادی در کشور وجود دارند که می‌توانند در جنبه‌های مختلف ایفای نقش کنند و اثر بخش باشند و ما نباید از این فرصت غافل شویم.
وی افزود: تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست که به خاطر تحریم، خودروسازان ما معطل چند قطعه باشند و خللی در صنعت خودروی ما ایجاد شود زیرا همه ما باید با استفاده از نحوه پیشرفت دفاعی مشکلات را برطرف کنیم.
شفقت اظهار داشت: با انجام کار مهندسی تلاش و اعتماد به جوانان، امروز صنعت دفاعی ایران به پیشرفت‌های خیره‌کننده رسیده است و موشک های ما نقطه زن شدند.
رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل هم در این همایش گفت: اگر عده‌ای نقدهایی در کشور دارند به هیچ عنوان نباید پیشرفت‌های خیره‌کننده ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند .
دکتر جواد واثقی افزود: امروز ایران به عنوان یک کشور مستقل و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی خود به دستاوردهای بزرگ علمی، دفاعی و بهداشتی دست یافته است که هیچ کس نمی تواند آن را انکار کند.
وی ادامه داد: امروز دشمن دلبستگی مردم به نظام را نشانه گرفته است و قصد ضربه زدن به این انقلاب را دارد اما همه باید هوشیار باشند و عملکرد های خوب و موثر نظام را برای مردم تشریح کنند.
دومین همایش ملی موتورهای درونسوز از صبح امروز در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل آغاز به کار کرد و به مدت دو روز ادامه می یابد.
قرار است در این همایش ۴۳ عنوان مقاله به صورت شفاهی و ۵۴ عنوان به صورت پوستر در باره جایگاه موتورهای درونسوز به عنوان کالای ایرانی، فناوری‌های نوین موتورهای درونسوز، سوخت‌های جایگزین و سبز، آلایندگی و چالش‌های موتورهای درونسوز در کلان‌شهرها، چالش­های متقابل موتورهای درونسوز و گرمایش جهانی، موتورهای درونسوز دریایی، ریلی، کشاورزی و هوایی ، خودروهای دورگه، دینامیک سیالات محاسباتی در موتورهای درونسوز، صدا و ارتعاشات در موتورهای درونسوز، کنترل، مدیریت و نگاشت موتورهای درونسوز و نیز روانکاری موتورهای درونسوز ارائه شود.
۷۳۴۳/۱۶۵۴
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت