22:01 1403/04/07

ارتقای کمی و کیفی محصولات رمز موفقیت اقتصاد کشوراست

no-photos

کرج – ایرنا – معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه قشر کارگر در سنگر مقدس تولید با جدیت تلاش می کند، گفت: ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی رمز موفقیت اقتصاد کشور است.

به گزارش ایرنا، ابراهیم صادقی فر روز چهارشنبه در همایش یادواره شهدای کارگر و گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات کارخانه سیمان آبیک شهرستان نظرآباد استان البرز برگزار شد، افزود: کارگران امروز پیشگامان عرصه تولید هستند و بالاترین نمره قبولی در زمینه اثر گذاری اجتماعی و اقتصادی کشور را دارند.
وی گفت: کارگران قبل از پیروزی انقلاب همراه و همگام با امام (ره ) در میدان مبارزه حضور یافتند و پس از پیروزی انقلاب در بنگاه های اقتصادی و صنعتی با وجود تحریم‌ها، چرخه صنعت را به حرکت درآورده اند.
صادقی فر بیان داشت: همچنین این قشر در دفاع مقدس حماسه ها خلق کرد و کارنامه درخشانی ارائه داد.
وی به برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کسب رتبه ۲۲ جهانی در تولید غلات،
رتبه ۱۵ در تولید جو و گندم، رتبه ۱۲ در تولید مس، رتبه ۱۱ در تولید سیمان، رتبه دهم در تولید سنگ آهن و رتبه اول صادرات سیمان در دنیا از افتخارات این نظام و انقلاب می باشد.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در شرایط حساس کنونی باید خودباوری را سرلوحه امور قرار دهیم.
وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه ایران اسلامی بیان داشت: ایجاد بدبینی و بی‌اعتمادی و اعتبار زدایی یکی از سلاح های جنگ نرم است که دشمن در تلاش برای رسیدن به اهداف خود دراین بخش است.
صادقی فر اظهار داشت : با ترویج این گونه افکار، کالا و اندیشه ایرانی ضربه می خورد و دراین شرایط مهم ترین راه مقابله با این ترفند دشمنان، تکیه بر همبستگی ملی است .
۹۹۳۳/ ۶۱۵۵
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت