9:38 1403/04/06

سرپرست پرسپولیس: منشا در تیم ما نیمکت نشین می شد

no-photos

تهران- ایرنا- سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: کادر فنی نیازی به «گادوین منشا» نداشت و این بازیکن در پرسپولیس به نیمکت نشین تبدیل می شد.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، «ایرج عرب» پس از برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده، اظهار داشت: برد بسیار شیرینی مقابل پدیده بدست آوردیم و توانستیم به صدر جدول بازگردیم.
وی در خصوص اعتراض های صورت گرفته در رابطه با جدایی منشا، افزود: موضوع جدایی این بازیکن همانطور که برانکو بیان کرد فنی بود و نکته جدیدی وجود ندارد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برانکو نیازی به این بازیکن نداشت و اعلام کرد که نباید در اردوی قطر حضور یابد. با این اوصاف، اگر او را حفظ می کردیم، نیمکت نشین می شد.
وی ادامه داد: اگر به آسانی اجازه جدایی به این بازیکن را می دادیم، او قطعا به فیفا شکایت می کرد و به همین دلیل شیوه ای پیش بردیم که کار به شکایت نرسد.
عرب در خصوص تمدید قرارداد «بشار رسن» هافبک عراقی این تیم، اظهار داشت: تمام قرارداد هایی که نیاز به تمدید دارد، انجام خواهد شد و مشکلی وجود ندارد. در مورد جریمه بشار هم کمیته انضباطی باشگاه تصمیم خواهد گرفت.
وی در خصوص زمان معرفی هیات مدیره پرسپولیس، گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو احتمالا هفته آینده این اتفاق صورت می گیرد.
عرب در خصوص مبلغ پرداخت شده به باشگاه دیناموزاگرب برای گرفتن رضایت نامه «بودیمیر» مهاجم اهل کرواسی، اظهار داشت: هیچ مبلغی برای گرفتن رضایت نامه این بازیکن پرداخت نکردیم.
ورزشی **۹۱۱۸**۳۷۸۳**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت